22.10.2013

300

W zaledwie dziewięć dni uzyskaliśmy aż 300 (dokładnie 308) obserwatorów. Z tego miejsca, miejsca właścicielki, chciałabym bardzo podziękować Wam za to, że tak chętnie czytacie i komentujecie S.W.W :)
+ Wczoraj "dobiliśmy" również do pierwszych 10 000 wyświetleń bloga!


Chciałabym zorganizować dla Was taki dzień pełen atrakcji (a może nawet dwa dni :p), mam jednak mały dylemat dotyczący daty. Macie jakieś "wolniejsze" dni szkolne czy wolicie, abym zorganizowała to w weekend? Poproszę o konkrety; dzień, przedział czasowy itp. :) Jakieś ciekawe propozycje co do konkursów, zabaw? 

28 komentarzy:

  1. Proszę, tylko nie czwartki, reszta, jak dla mnie, ok. :)
    Co do zabaw- nie mam jak na razie żadnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pasuje sobota :) A tak wgl. to gratuluję taki sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już 310! Gratuluję:* Myślę, że weekend będzie najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sobota lub niedziela - w niedzielę na sd wieje nudą, więc byłoby to dobre :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  5. 311 :D

    wolę w sobotę lub w piątek

    OdpowiedzUsuń
  6. Już 311. Gratuluję. Mam nadzieję, że szybko się to nie skończy :) Zrób w sobotę ;)) / Zuzelek_8

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ten swiat jest niesprawiedliwy:(
    Ja prowadze bloga od 5 miesiecy, a mam nieco ponad 3000 wyswietlen.
    A tu po 10 dniach jest 10 000.

    Gratuluje sukcesu. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj reklamy na popularniejszych blogach i zyskasz wyświetlenia, z pewnością :D

      Usuń
    2. Dzieki za rade. Ale obawiam sie, ze nie stac mnie na reklamy. :(

      Usuń
  8. Mi pasuje środa albo weekend, byle nie czwartek ! XD

    OdpowiedzUsuń
  9. może być wtorek albo niedziela jak dla mnie. Chociaż niestety, chyba się nie przyłączę, bo zaczynam czaszkę. Sama się nie zrobi :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do roboty, może jeszcze zdążysz ją zrobić przed moimi atrakcjami, jak mawia pani z matematyki: "Wystarczy motywacja i wszystko stanie się łatwiejsze" :3

      Usuń
  10. Zdecydowanie weekend :D Chociaż nawet czasami wtedy jest mało czasu ale jak będę mieć to chętnie wezmę udział :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  11. W pełni zasłużone. :) Pasuje mi zawsze. :3

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepiej będzie w weekend. :>

    A tak wgl mam wrażenie, że w jeden dzień przybyło 100 obs

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedzielne popołudnie. Raczej wtedy większość ma czas. A tak poza tym gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie może być sobota, niedziela oraz piątek po 14:00 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Weekend.. :)
    Gratuluję i oby coraz więcej :)!

    OdpowiedzUsuń