23.10.2013

Listopadowe Hot Buysy

Zapowiedź; Podobają Wam się? Czekacie na coś?

20 komentarzy:

  1. Spódniczka, obie pary butów i torebka z agrafkami. To mi się najbardziej podoba. Resztę zobaczymy. Bluzki w ogóle nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. BUTY BUTY I TOREBKA <3 Zdecydowanie lepsze, niż paźdzernikowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka z agrafkami i obie pary butów są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planie kupić czarną sukienkę, buty ewentualnie torbe albo spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. nic mnie nie urzekło, ale kupię raczej większość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. RZYGAM TĘCZĄ GENIALNE :OOOOOOOOOOOOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarne buty ze złotymi dodatkami sa piękne, lecz torebka z agrafkami tez nie może mi umknąć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie :D

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczymy jak będzie leżało na doll..

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie prawie wszystkie hot buysy sa brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka i czarne buty mi się podobają. Nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest kilka ładnych rzeczy, ale nie wiem czy kupie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie dostawy bardzo się zepsuły, są drogie i beznadziejne. Czekam jedynie na złote buty. Wyglądają ładnie, ale nie mam pojęcia jak będą wyglądać na lalce.

    OdpowiedzUsuń