23.10.2013

Stardollowe Talenty: Srta.Swann

Na początek wypadałoby się przedstawić. A więc nazywam się Karolina, na stardoll można mnie znaleźć pod nickiem Gwiazda_18 (wybaczcie głupią nazwę, miałam 9 lat jak zakładałam konto). Będę dla Was pisać o stardollowych talentach. Przy okazji, chciałabym podziękować Dominice za przyjęcie mnie do załogi, postaram się nie zawieść. Przejdźmy jednak do rzeczy.

W pierwszym poście z mojej strony, chciałabym przedstawić Wam osiemnastoletnią użytkowniczkę z Etiopii - Srta.Swann.  Dołączyła do Stardoll zaledwie rok temu i słynie ze swoich wspaniałych peruk.

 Jej fryzury są precyzyjnie wykonane i dobrze prezentują się na doll. Założę się, że zaprojektowanie każdej z nich było czasochłonne, a projektantka włożyła w nie wiele wysiłku. Sama nie mam do tego talentu, więc bardzo podziwiam ją i jej fryzury. Poniżej możecie zobaczyć kilka projektów jej wykonania.






Co sądzicie o Srta.Swann? Jak według Was prezentują się jej fryzury?

Z góry przepraszam za to, że długo musieliście czekać na post i za to, że jest krótki. Następnym razem postaram się, aby był dłuższy.

18 komentarzy:

  1. Takie sobie, ostatnia peruka piękna, genialna :)

    Artykuł przeciętny, użytkowniczka utalentowana na oziomie średnio wysokim (hahha), ogóle to witaj itd itp i wracam do nauki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem bardziej się postaram, po prostu nie miałam zbyt wiele czasu na jego napisanie :)

      Usuń
  2. co jak co, ale twarz to ma piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fryzury mogą być. Ale oczy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za bardzo za fryzurami ze StarDesign Hair, ale te oczy są nieziemskie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam lepsze fryzury ale na pewno można ją nazwać talentem :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego ze robi tak ladnie... ma 18 lat.
    I jej peruki nie sa wcale wow, bywaja ladniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę.. ubogi artykuł. Ale ładne robi te peruki.

    OdpowiedzUsuń