20.10.2013

Poradnik makijażu - Delikatny fiolet

Hej :) Nazywam się Kamila, na stardoll 888kamila. 
Na blogu będę zajmowała się działem o makijażu.
Mam nadzieję, że przypadnę Wam do gustu. 
___________________________________________________

Do wykonania dzisiejszego makijażu potrzebujemy:



szminka - Coral Lipstick
puder - Indian Red Blush 
2x eyeliner - Violet Mystery Eyeliner + Thistle Violet Eyeliner
2x cień do powiek - Indian Red Shadow + MSW 13 Grape Twist Eyeshadow
2x tusz do rzęs - Royal Embrace Volume Mascara + Violet's Hope Volume Mascara

WSZYSTKO DOSTĘPNE W STARPLAZIE


KROK I

Zaczynamy od nałożenia cienia na powieki. Od najwyższego punktu oka, do 
granicy, w której nie można używać kosmetyków. Powtarzamy to dwa razy.

KROK II

Fioletowy cień nakładamy przy wewnętrznej części 
nałożonego przez nas wcześniej kosmetyku. Wystarczy raz.

KROK III

Teraz rysujemy cienką kreskę, ciemno fioletowym eyelinerem. Powoli przesuwamy 
myszkę w dół. Gdy pojawi się kreska delikatnie ciągniemy ją ku zewnętrznej stronie oka.

KROK IV

Z drugim, jaśniejszym eyelinerem jest łatwiej. Po prostu rysujemy prostą kreskę, 
z dowolną odległością. Ważne jest tylko, aby oba kolory były widoczne.

KROK V

Czas na najprostszy krok, zwyczajnie malujemy usta cielistą szminką.

KROK VI

Ciemniejszym tuszem malujemy górne rzęsy, natomiast jaśniejszym dolne.

KROK VII

Krok ostatni, czyli użycie pudru. 
Nakładamy go dwa razy przy krańcach twarzy.


EFEKT KOŃCOWY


Co sądzicie o makijażu, podoba się Wam? Macie jakieś pytania?

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż i fajny pomysł z tymi gifami z podpowiedzią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wymyslilas te podpowiedzi.
    Makijaz mi sie podoba, jest taki dekikatny.
    Zycze powodzenia w dalszym tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie opisane, bardzo fajny makijaż, a pomysł z podpowiedziami świetny, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie przeprowadzona instrukcja, dobry pomysł z gifami. Makijaż też niczego sobie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Lubię delikatne makijaże. A opis jak go zrobić jest też dobry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post,makijaż śliczny,a pomysł z podpowiedziami jest świetny! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż nie do końca mi się podoba, ale Twoje posty są bardzo przejrzyste i masz uroczą twarz :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Cudowna twarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy cudo! Mogłabyś podać mi swój numer gg? Chciałabym omówić kiedy mamy publikować poradniki i inne sprawy organizacyjne! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! Masz talent do robienia makijażu :) Kolor są wspaniale dobrane - fiolet i wszelkiego jego odcienie to moje ulubione barwy! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ladne oczy, ja nigdy bym takich nie zrobila !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, naprawdę masz talent :)! Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się. Wyjaśnione prosto i klarownie. Zachęca mnie do częstszego zmiany makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż super :3 A użycie gifów do podpowiedzi jest genialny i idealnie trafiony

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo delikatny i dziewczęcy :) Podoba mi się

    klusia03

    OdpowiedzUsuń