22.10.2013

Strój Dnia

Cześć Kochani :) Z tej strony Noemi, na stardoll littels10. Od dzisiejszego dnia, na okres próbny będę prezentowała Stroje Dnia. Nie przedłużając, dzisiejszy należy do MajkaStar1999. Stylizacja zauroczyła mnie od razu. Piękna biel, połączona z kolorem niebieskim. Pierwszym ciekawym elementem jest kapelusz, który składa się z kilku drobiazgów. Następnie baskinka ożywiająca strój i idealnie wpasowana na lekko szarawą spódnicę. Co mnie zaskoczyło? Malutka kopertówka. Ogromy plus za zwrócenie uwagi na mniej widoczny element. Nie zapominajmy także o precyzyjnym i dopasowanym makijażu, wykonanym przez Dominikę. 
Co sądzicie o tej stylizacji?


Kapelusz - Perfect Day+Volie
Naszyjnik - Chanel Tribute+Decades
Bluzka pod baskinką - Volie
Baskinka - Pretty n’Love
Spódnica - Volie
Kopertówka - LE
Buty - Pretty’n Love

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, wszystko perfekcyjnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, ładnie, tylko dziwacznie wygląda torebka (bo kopertówka to chyba nie jest) prześwitująca zza spódnicy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja jak i opis, powodzenia w dalszym pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie jestem w stanie ocenić tej stylizacji :) Niby jest okej ale jakoś nie bardzo w moim stylu :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się. Nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwna, nie podoba mi sie stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, zadbano o detale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nie przypadła jakoś do gustu :)
    Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń