21.10.2013

Must Have #1

Hej, większość z Was pewnie kojarzy mnie już z posta powitalnego, ale przedstawię się jeszcze raz. 
Mam na imię Patrycja, na stardoll -SWEET-GIRL-22 i będę wraz z Anią zajmować się działem Must Have.

Zapraszam do lektury!



1) Clean Cut Shirt/Nelly.com (Cheap Monday)/19sd - Śliczna biała koszula bez rękawów. Każdy powinien mieć ją w swojej szafie; jest bardzo uniwersalna i można wykorzystać ją na wiele sposobów.
2) Amber Quilted Clutch/ Decades/ 13sd -  Jak wiadomo, torebek nigdy za wiele. Ta kopertówka ma  ciekawe zdobienia, a burgundowy kolor czyni ją jeszcze piękniejszą.
3) Drama Queen Shoes/ Nelly.com/ 11sd - Platformy w kolorze fuksji, idealne na lato. Dzięki swojej barwie mogą ładnie ożywić stylizacje.
4) Right Arm Sleeve Tatoo/ Evil Panda/ 5sd -  Tatuaż, tzw. rękaw. Na początku byłam nastawiona do niego nieco sceptycznie, jednak teraz go pokochałam! Dodaje pazura nawet eleganckim zestawom.
5) Daisy Mini Skirt/ B.Bizou/ 11sd - Oryginalna spódniczka w paski i stokrotki. Kwiaty stanowią kolorystyczny akcent wśród czarno-białej całości.



1) Stylizacja z użyciem opisanej już wyżej białej koszuli. Utrzymana w łagodnej kolorystyce: biel, szarość, odrobina czerni z dodatkiem srebra.
2) W roli głównej czerń i burgund. Kopertówka współgra kolorystycznie ze spodniami i sprawia, że całość jest bardziej elegancka.
3) Buty i torebka ożywiają czaro-biały set. Spódniczka we wzory kontrastuje z fuksją i złotem, ale wszystko ładnie się ze sobą komponuje.
4) Monochromatyczna całość, w tym zestawie dominuje biel. Tatuaż dodaje stylizacji charakteru i sprawia, że jest bardziej "na luzie".
5)  Stokrotki na spódniczce stanowią ciekawy akcent kolorystyczny. Uzupełnieniem są też kwiatki na platformach. Stylizacja jest elegancka, ale nie nudna.

Jakie są Wasze opinie na temat stylizacji?
Czy opisane artykuły zasłużyły na tytuł Must Have?

21 komentarzy:

  1. Spódnica i kopertówka <3 Genialne stylizacje, najlepsza pierwsza i ostatnia.

    Nie lubię Cię, bo za wysoko poprzeczkę zawiesiłaś XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł jak i stylizacje, życzę powodzenia w dalszym pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzysta bluzka z czarnym stanikiem jak dla mnie średnio wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba. Super. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 i 3 są najlepsze! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne stylizacje, zazdroszczę poczucia stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje świetne, z wyborami się zgadzam. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje, najbardziej podobają mi się 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje całkiem ładne, ale szkoda, ze nie ma jakiegoś tematu, np> must have ze spódnic, bo tak to trochę chaotycznie (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tydzień wybieramy jedną "górę", jeden "dół", buty, torebkę i np. naszyjnik albo czapkę, więc temat jest. :))

      Usuń
    2. jakoś mnie to nie przekonuje :(

      Usuń
  10. Najlepsza stylizacja to trójka :) Dobry artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje i artykuł na poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam wszystko oprócz tej spódnicy i właśnie się chyba na nią skuszę :D!
    Ładne stylizację, ale ta środkowa najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy są śliczne. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry wybór rzeczy z must have. Zgadzam się z wyborem. Stylizacje bardzo mi się podobają. Ale najbardziej przypadły mi do gustu 2 i 3. Gratuluję artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje są świetne a z rzeczami z must have zgadzam się jak najbardziej i kilka posiadam również w swojej szafie :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń