28.10.2013

Must Have #2



1. School Bag, No name, 50 sm - Bardzo pożyteczny, szkolny plecaczek. Ma ciekawy kolor, jest tani i można go różnorodnie zestawić.
2. White Daisy Blouse, Decades, 90 sm - To chyba najlepsza tego typu bluzka w starplazie. Każdy powinien ją mieć, można zrobić z nią wiele minimalistycznych stylizacji.
3. Cash Hat, Nelly, 11 sd - Piękny beanie z klamerkami w kształcie znaku dolara. Pomimo ceny warto go kupić, ponieważ jest świetnym wypełnieniem każdej stylizacji.
4. Longer Skirt, Nelly, 17 sd - Ciekawa, transparentna spódnica. Coś dla faszynistek, hit sezonu, ciekawa w połączeniu z innymi ubraniami tego rodzaju. Warto ją kupić.
5. Striped Bufallo's, Evil Panda, 58 sm - To absolutny Must Have! Te tanie creepersy powinien mieć każdy. Są uniwersalne, a paski dodają im uroku. To trzeba mieć!


1) W pierwszej stylizacji użyłam owych creepersów, połączyłam ich paski z paskami na świetnej i taniej bluzce. Chciałam, aby było prosto i zwyczajnie.

2) W tym secie króluje transparentność, czerń z odrobiną złota. Miałam problemy z doborem dodatków, zdecydowałam się na naszyjnik, torebkę i lenonki.

3) Ten outfit najbardziej mi się podoba. Bluza zakryła sweter z original future z kolorowymi rękawami. Dodatki dobrałam w kolorach swetra, wreszcie użyłam tych butów z LE. Minimalizm.

4) Tutaj zrobiłam stylizację kompletnie nie w moim stylu i zarazem w moim stylu. Nie robię zazwyczaj stylizacji ostrzejszych, ze skórą, lecz tylko ja połączę złoto ze srebrem. Wybaczcie te widzimisie. 

5) Trochę hipstersko. Moje kochane spodnie połączyłam ze słynnym kotkiem. Pomieszałam różne odcienie niebieskiego, to lubię. Nie znoszę monotonii i czarno-białych outfitów.

 Co sądzicie o stylizacjach i artykule? Która Wam się najbardziej podoba?

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny artykuł i stylizacje. Większość artykułów mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "3. Cash Hat, Nelly, 11 sd - Piękny beanie z klamerkami w kształcie znaku dolara. Pomimo ceny warto go kupić, ponieważ jest świetnym wypełnieniem każdej stylizacji."
    Powinno być raczej "dopełnieniem" :)
    Ale tak kończąc czepianie się-wybrałaś świetne rzeczy, poza tym artykuł wygląda estetycznie, stylizacje są całkiem niezłe. Oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zmienić ten b. jasny błękit na ciemniejszy? Będzie się lepiej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł, ale bluzkę z DECADES musiałaś kupić na miesięcznej wyprzedaży, bo jest na 90 sm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, już zmienię ;) Dzięki za info!

      Usuń
  5. Postarałaś się! Brawo. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 2 rzeczy. Stylizacje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie stylizacje! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dodałabym jeszcze jedną stylizacje z tymi wszystkimi artykułami, oprócz plecaka, który by tu nie pasował.
    Ciekawe co by wyszło...
    lenorshop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie miałoby to sensu, ponieważ nie wybieram ciuchów pod siebie, tylko jak leci - nie mają do siebie pasować.

      Usuń
  9. Środkowa stylizacja najlepsza, poza tym świetny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ta środkowa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje i artykuł, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wybór rzeczy do must have. Choć mam buty jeszcze ani razu ich nie użyłam. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja. Trochę mniej podoba mi się ostatnia - nie lubię tego swetra.
    Gratuluję udanego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przedostatnia stylizacja jest cudna, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemny artykuł :D Stylizacje może nie powalają, ale jeszcze się wyrobisz ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe stylizacje :) Oby tak dalej!
    domsot

    OdpowiedzUsuń