20.10.2013

Październikowe HOT BUYS w użyciu

Witam, mam na imię Ula (kinkietkinkiet) i będę zajmowała się artykułami o modzie. 
Mam nadzieję, że się na mnie nie zawiedziecie. :)
___________________________________________________________________________
 Mój pierwszy artykuł będzie dotyczył (jak sam tytuł wskazuje) październikowej dostawy Hot Buys. Zostały one przywrócone do łask po długiej przerwie i w tym miesiącu ukazało się ich już siedem. Ceny wahają się od 11 do 20 sd. Jest tu sporo kiczu, wykonanie też nie zachwyca. Największym powodzeniem cieszą się sandałki na obcasie ze sklepu RIO. Są lekkie i mają uniwersalny kolor. Jako pierwsza pojawiła się sukienka z Bonjour Bizou. Jej koronkowy dół zachęca do kupna, ale góra domaga się zakrycia. Różowo-czarna sukienka nie prezentuje się najlepiej, ze względu na nadmiar wzorków. Blady sweterek można dobrze wykorzystać w stylizacji, jeśli postawi się na stonowane dodatki. Został starannie wykonany, jego cena wynosi tylko 14 sd. Mini ze srebrnymi suwakami to jedna z lepszych rzeczy. Czarnych spódniczek nigdy za dużo, a ta świetnie leży na doll i ma ciekawe zdobienia. Jako ostatnie pojawiły się czarno-białe obcasy ze sklepu It Girls. Nie prezentują się zbyt dobrze 
i są dość drogie. Oto one:

sukienka - BONJOUR BIZOU 18 sd spódniczka - RIO 20 sd sweterek - PRETTY 'N LOVE 14 sd 
sukienka - ORIGINAL FUTURE 16 sd buty - IT GIRLS  13 sd sandałki - RIO 11 sd

1. kurtka - Miss Sixty, koszula - Young Hollywood+Basics, spódniczka - RIO, torebka - Happy Unity Day of Germany, sandałki - RIO
2. kurtka - Killah, sukienka - Bonjour Bizou+Nelly, torebka - Decades, buty - Archive
3. sweterek - Pretty 'n Love, pasek - Bonjour Bizou, spodnie - Pet a Porter, torba - PPQ, buty - Young Hollywood
4. kurtka - Bonjour Bizou, sukienka - Bonjour Bizou+Decades, torba - Limited Edition, sandałki - RIO

Jak Wam się podobał artykuł? :)

20 komentarzy:

  1. Stylizacje średnio mi przypadły do gustu, ale to może dlatego, bo nie podobają mi się te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetne stylizacje, najlepszy hb - sweter w piórka. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacje nawet fajne może się do czegoś mi przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam różową bluzkę i ta stylizacja podoba mi się najmniej :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak almond, kupiłam tylko tą różową bluzkę.
    Stylizacje nawet spoko, najlepsza ta z pierwszego obrazka po lewej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykuł bardzo fajny, ale stylizacje średnio przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje nawet nawet, ale żadne HB mi nie wpadło w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny artykuł, ale nad stylizacjami powinnaś jeszcze popracować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Artykuł czyta się całkiem dobrze ale jeśli mam być szczera to żadna ze stylizacji nie przypadła mi do gustu :). Chyba po prostu nie są w moim stylu :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł fajny, wszystko świetnie opisane. Druga stylizacja fantastyczna, powodzenia w dalszym pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajny artykuł. Ja kupiłam tylko różową bluzkę. Tylko pierwsza stylizacja mi się podoba, druga ewentualnie też.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe buty w czarne wzorki są dla mnie hitem obecnych HB. Czekam tylko na fioletową, krokodylą kurtkę :)
    Co do stylizacji to z niechęcią muszę przyznać, że są średnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie za bardzo podobają mi się stylizacje. Jednak ta pierwsza jest naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy artykuł. Stylizacja numer 2 najbardziej przypadła mi do gustu.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje lepsze niż HB. Nic nie kupiłam. :>

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  17. Słabe stylizacje.. Kupiłam tylko tą różową bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry artykuł. Dwie pierwsze stylizacje bardziej mi się podobają. Rzeczy z październikowych HB nie są za specjalne. Ale nabrałam ochotę na spódniczkę, ale cena mnie przeraża i tylko ze względu na nią nie kupię. Pozostałe rzeczy to od początku przypadł mi sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  19. nic nie kupilam, a twoj post jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń