26.10.2013

Oryginalny punkt widzenia

Postanowiłam, że wprowadzę na bloga pewien nowy, zupełnie świeży dział. "Oryginalny punkt widzenia" to seria artykułów pisanych przeze mnie. Będę ukazywać w niej niesamowite i innowacyjne pomysły ze świata realnego, od tak, abyście spędzali tutaj więcej czasu nie tylko "zagłębiając się" w nowości na Stardoll :)

1. Disaster Designs
Firma produkująca przepiękne pokrowce na laptopy czy tablety, torby, portmonetki, łyżeczki z idealnie wykończonymi ozdobami, wzorami. Podziwiam ich za to, że tworzą takie pracochłonne cuda.






2. Kreatywne wykorzystanie starych przedmiotów
Żarówki napełnione wodą zamiast świec? Ramka do zdjęć w roli tacy? 
Fotel z wózka sklepowego? To możliwe! Wystarczą tylko chęci i zapał do pracy.

Kreatywne pomysły

Kreatywne pomysły

Kreatywne pomysły




3. Pomysłowe Halloween
Amerykanie za pięć dni obchodzą to święto, jednak Polska również o nim nie zapomina. 
Poniższej zaprezentowałam Wam ciekawe inspiracje związane z 31 października.




Artykuł jest w sumie krótki, ale tworzyłam go "na próbę", jeżeli spodoba Wam się - kontynuuję serię.
Co o tym myślicie?

17 komentarzy:

  1. Jakie super rzeczy. Podziwiam ludzi kreatywnych..

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł czytało się bardzo dobrze i jestem za kontynuacją tego pomysłu :) Jeej, niektóre rzeczy są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny artykuł, piękne rzeczy. Chciałabym kontynuacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :)!
    Fajnie pooglądać takie cudeńka :).
    Podziwiam takich kreatywnych ludzi :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontynuuj serię :D
    Moim zdaniem obchodzenie Halloween w Polsce jest po prostu śmieszne. Żal mi mojej koleżanki, która zamierza chodzić po domach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mile widziane napewno beda posty o modzie, ale nie tylko o stardoll

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne,fajne! ja bym dalej prowadziła serię ponieważ całkiem fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi się spodobały te rzeczy z Disaster *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Żarówki piękne, może nawet takowe zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł. Człowiek nie samym stardollem żyje.
    Bardzo podobają mi się projekty Disaster, pierwszy raz tu o nich przeczytam. Niezłe żarówki. I genialna spraw te półeczki z książek. Ciekawie wyglądają.
    Czekam na kontynuację.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twórczy artykuł i w dodatku świetnie napisany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Miałam takie półeczki z książek, robiłam z babcią jak miałam kilka lat, ale po przeprowadzce zostały w starym domu. :3

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy z Disaster są booooskie ^^ Podobne można znaleźć też w Accesorize.
    Czasem sama próbuję wykorzystać stare przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Superaśne te rzeczy z Disaster! :)

    OdpowiedzUsuń