28.10.2013

Strój Dnia

Dzisiejszy Strój Dnia należy do Magdusia500. Kolor czarny wraz ze złotem to doskonałe połączenie, które sprawdziło się w tej stylizacji. Ciekawym dodatkiem jest turban na głowie doll. Właścicielka nie zapomniała także o dopasowanym, perfekcyjnym makijażu. Warto zwrócić uwagę na kilkuwarstwową bluzkę oraz sukienkę z delikatną falbanką. Stylizacja mimo ciemnej kolorystyki nie przytłacza, złoto i delikatne buty sprawiły, że nie jest ona ciężka. Co sądzicie? :)


Top - Original Future + Fallen Angel + Amyclaire 
Spódnica - It Girls + Amyclaire 
Buty - DvF 
Kurtka - Nelly.com 
Pasek - Mark Fast Tribute x2 
Turban - Evil Panda

Więcej stylizacji Magdusi możecie znaleźć na tym blogu: KAMIZELKE

21 komentarzy:

  1. Ale to śliczna stylizacja. Ciekawe nakrycie głowy. Zasługuje na miano stroju dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jej stylizacje, ta rownież.

    OdpowiedzUsuń
  3. I do tego ten makijaż.. Wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest po prostu wspaniała. Całkowicie mój typ. Uwielbiam takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze sa cudowne ;)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi i dziękuję za wyróżnienie mojej stylizacji, ale są o wiele lepsze na stardoll niż moja :) Poza tym dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zasłużyłaś, spodziewaj się siebie tu częściej. Robisz świetne stylizacje!:)

      Usuń
  7. Cudowną stylizacja, która jak najbardziej zasługuje na miano stroju dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udana stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie czerni i złota.
    domsot

    OdpowiedzUsuń