30.10.2013

Kto lepiej w tym wygląda? - ankieta

Chciałabym na początku wspomnieć, że jesteście niesamowici! Zgłoszeń było około trzydzieści, mimo że - uwaga - nie podałam puli nagród :D Na początku kilka słów wstępu; głosujcie na swoich faworytów w poniższych trzech ankietach, uczestnicy z największą ilością głosów otrzymają nagrody pieniężne (ile? niespodzianka). W drugiej grupie są tylko dwie kandydatki, ponieważ było mało zgłoszeń. Kliknij w pracę, aby ją powiększyć. 
Głosy oddajecie do 2 listopada włącznie.









20 komentarzy:

  1. Głos na ManiakPupili, tlen i na siebie - ach ta skromność :) I wgl. dziękuję za umieszczenie w ankiecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje mi się podobają, każdy ma swój styl i ja to doceniam, jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aldona, tlen, xxx. Nie wiem kto w ostatnim, Ula ma ładną kolorystykę, Magdusia cudowną twarz i minimalizm, Patrycja to połączenie kurtki ze spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje ladne. Ciezko bylo zaglosowac :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Było bardzo trudno. Wszystkie prace podobały mi się. Ale wybrałam... tajemnica. W drugiej grupie miałam ciężki orzech do zgryzienia. Za diabły nie mogłam znaleźć wspólnego mianownika - musiałam się cofnąć do ogłoszenia konkursu. Ale znalazłam - legginsy. Gratuluję i życzę powodzenia wszystkim uczestnikom. Zobaczymy niedługo kto wygrał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są niezłe, ale:
    1. Aldona.m
    2. Tlen
    3. -Sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za umieszczenie w ankiecie, jednak z tlenem i tak nie mam szans ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne prace!
    1. ManikaPupili
    2. tlen
    3. Magdusia500

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem o tym zapomniałam a już miałam plan jak zrobić stylizacje ;/ trudno ;d
    a stylizacje kandydatek są śliczne ;333

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudny wybór, ale zagłosowałam na ManiakPupili, tlen i kinkietkinkiet. :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo mi miło ,dziękuję również za oddanie na mnie głosu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bo Twoja się nie dostała?

      Usuń
    2. Też mi to przyszło na myśl :) Każdy konkurs komentuje na wszystkich blogach i za każdym razem albo średnie prace, albo fejmy przeszły dalej. Koleżanka chyba dowartościowuje się w ten sposób :)

      Usuń
    3. Akurat nie chodziło mi o mnie, ale nie miałabym nic przeciw. Sadze, ze wyspano, miała o wiele ładniejsza prace niż dziewczyny które przeszły.
      @Magdusia500
      To co pisze jest moim zdaniem i nic do tego.

      Usuń