21.10.2013

Kto pierwszy, ten lepszy!

Wyniki poprzedniego konkursu: tak to była liczba 13, Agatka_IS zgadła :) Łap 5 sd. 
Dzisiaj zorientowałam się, że mamy już 210 obserwatorów, a liczba wciąż rośnie! Dziękujemy. Z tejże okazji postanowiłam zrobić konkurs "Kto pierwszy, ten lepszy". Zasady polegają na tym, że kto o podanej godzinie doda komentarz ten wygrywa :) Uwaga! Udział możesz brać za każdym razem, ale jak już odniesiesz "zwycięstwo" to kategorycznie zabraniam. Chcę aby szansę miał każdy! 

15:00 - 5 stardollarów - MokoLiiin
15:30 - 50 starmonet - Smile_Talia
16:00 - White Tube Dress z Basics Andax9/Carmelonia (podaj nick)
16:30 - Blue Rice Lamp z Basics Decor - paulisia_xDu
17:00 - 5 stardollarów - natalcia1778
17:30 - 50 starmonet -brak

Powodzenia!

23 komentarze:

  1. Powodzenia, mam inne plany na te godziny. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam sie !

    15,00 nacpana-zelkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, ja nie jestem w tym dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam się do kogoś zgłosić, bo jestem tu nowa. xd

    OdpowiedzUsuń
  6. jak odebrać swoja nagrodę ?;>

    OdpowiedzUsuń