25.10.2013

Poradnik makijażu - Ognisty makijaż

Tak jak w tytule, zaprezentuję Wam ognisty make-up.

Potrzebujemy:


puder - Indian Red Blush 
błyszczyk - Flamer Lip Gloss
cień do powiek - Indian Red Shadow 
eyeliner - Quest Eyeliner Makeup Kit Rose 
ołówek do brwi - Burgundy Eyebrow Pencil
2x szminka - Coral Lipstick + Quest Lipstick Orange

KOSMETYKI KTÓRYCH NIE MA W STARPLAZIE
eyeliner (akademia) można zastąpić dowolnym czerwonym
pomarańczowa szminka (akademia) można zastąpić dowolną czerwoną/pomarańczową


KROK I
Na początek nakładamy czerwony cień na powieki. Od najwyższego punktu oka, 
do granicy, w której nie można używać kosmetyków. Powtarzamy to dwa razy.

KROK II
Żółty cień nakładamy nieco niżej, również do granicy, 
w której nie można używać kosmetyków. Robimy to raz.

KROK III
Rysujemy krótką kreskę, czerwonym eyelinerem. Przesuwamy myszkę tak, 
aby narysowana przez nas kreska nie wyjeżdżała poza cienie.

KROK IV
Teraz całe usta malujemy cielistą szminką.

KROK V
Na środek ust dodajemy ciemno pomarańczową szminkę.

KROK VI
Ciemno pomarańczową szminkę "rozmazujemy" błyszczykiem.

KROK VII
Nakładamy puder dwa razy przy krańcach twarzy.

KROK VIII
Na koniec malujemy brwi. Robimy coraz krótsze 
kreski przy wewnętrznej stronie brwi. 


EFEKT KOŃCOWY

+ filmik (z konkursu na Halloweenowy makijaż) możecie wykorzystać go do ozdobienia 
twarzy swojej doll na Halloween lub zainspirować się nim do jakiegoś konkursu.
Choć wygrałam, nie dostałam 50sd. :/ Może wiecie dlaczego?




Podoba się Wam makijaż? Może zmienilibyście coś? 

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje makijaże, ten również. Myślę, że między kolorami ust jest trochę za duża różnica. No i gratuluję Ci wygranej! Na pewno dostaniesz sd, przecież to admini. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż. Serdecznie gratuluje ci wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor oraz makijaż, ale fryzura do zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny filmik, zasluzona wygrana, co do makijażu to ładny, ale nie podobają mi się usta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak słów. Jest tak piękny, że brakuje mi słów, aby wyrazić co czuję patrząc na niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że tu trafiłaś :) Filmik również super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz genialne makijaże, wielbię Cię i składam pokłony.
    Gratulacje, świetny filmik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się fryzura i usta, ale makijaż ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej. Nie mój styl, ale bardzo fajny makijaż. Zainspirowałaś mnie do Halloween. Może też sama coś wymyślę i zrobię coś z doll halloweenowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ognisty makijaż - świetny. Bardzo mi się podoba.

      Usuń
  10. Makijaż mi się podoba, jednak to nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń