1.04.2014

Must Have #24 - Czerwień


1) Paris Cap, Mr, 5 sd - Świetna czapeczka z napisem reklamującym stolicę miłości. Z takim dodatkiem można zrobić wiele ciekawych stylizacji.

2) Embellished Spring Top, Bonjour Bizou, 9 sd - Jeden z moich ulubionych ciuchów, bogato zdobiony stanik. To trzeba mieć!

3) Beach Resort Purse, Riviera, 5 sd - Misternie wykonana kopertówka. Ze względu na swój kolor może być wykorzystana w pięknych, letnich stylizacjach.

4) Blood Red Pumps, Fallen Angel, 40 sm - Klasyczne krwistoczerwone szpilki. Mogą być podstawą eleganckiego zestawu, a kosztują bardzo mało.

5) Hollywood Boulevard Shorts, It Girls, 9 sd - Bardzo dobrze wykonane skórzane szorty. Są bardzo przydatne, i uwierzcie - można z nimi zrobić wiele stylizacji.


1) czapka Mr. | żakiet RIO | top Decades | pasek Facebook | leginsy Apres Ski | kopertówka DKNY | szpilki Perfect Day

2) korale Killah | top Bonjour Bizou | spódnica Other World | bransoletki Royalty | kopertówka Evil Panda | szpilki Apres Ski

3) top Tingeling | kopertówka Riviera | sukienka Facebook | okulary Original Future | sandałki Tingeling

4) naszyjnik Royalty | sweter HB | torebka Bonjour Bizou | spodnie LE | koszula YH | szpilki Fallen Angel

4) kurtka Nelly | top Fallen Angel | pasek Mark Fast | szorty It Girls | torebka Miss Sixty | sandały DKNY + Rio

Jak podobał Wam się artykuł i stylizacje?

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się z wyborami.Najlepsze są spodenki i szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś świetne rzeczy, muszę kupić spodenki i torebkę :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy okropne, mam tylko stanik i nie zamierzam kupić nic więcej. Stylizacje podobają mi się chyba najbardziej jak dotychczas, najlepsza 1 tylko czapka ble :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam prawie wszystko, śliczne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić stanik. II stylizacja podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tylko spodenki, kupie czapkę, bo czerwonej akurat nie mam. druga stylizacja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się czapka z napisem "Paris" i czerwone spodenki. Mam zamiar je kupić :) Spodobała mi się druga stylizacja.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko torebkę, muszę kupić szorty. Stylizacje bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam buty. Żadna stylizacja mnie do końca nie przekonała, ale najlepsza jest 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam tylko buty. Ze stylizacji podoba mi się 2.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń