17.04.2014

Poradnik makijażu

Na początek przepraszam za rzadkie dodawanie poradników. Niestety nie ja decyduję, ile czasu mogę spędzać przed komputerem. Mam nadzieję, że po egzaminach posty z mojej strony będą pojawiać się jak najczęściej. :)

Do wykonania dzisiejszego makijażu potrzebujemy:


puder - Melon Madness Blush
ołówek do brwi - Crimon Eyebrow Pencil
2x eyeliner - Anemone Yellow Eyeliner + Mint Green Eyeliner
2x cień do powiek - Blondi Blue Eyeshadow + Anemone Yellow Eyeshadow

KROK I


Ciemniejszym z cieni malujemy górną powiekę do granicy,
w której nie można malować kosmetykami. Najlepiej dwie warstwy.
podpowiedź
--------------------------

KROK II



Jasno żółtym cieniem również malujemy górną powiekę,
tym razem nakładamy jedną warstwę i malujemy tylko przy oku.
podpowiedź
--------------------------

KROK III



Następnie żółtym eyelinerem malujemy dolną linię wodną.
Przy zewnętrznej stronie oka kończymy malować, kończąc małą kreską.
--------------------------

KROK IV



Jasno niebieskim bądź miętowym eyelinerem malujemy kreskę o takiej samej
długości od zewnętrznej strony oka, co poprzednim razem, jednak teraz wyżej.
podpowiedź
--------------------------

KROK V


Ołówkiem malujemy brwi, rysując coraz mniejsze kreski przy wewnętrznej stronie.
podpowiedź
--------------------------

 KROK VI


W ustawieniach wybieramy 6 kolor.
--------------------------

KROK VII


Na krańce policzków nakładamy jasny puder, 2-3 warstwy.
--------------------------

EFEKT KOŃCOWY


Podoba się Wam?

11 komentarzy:

  1. Nawet niezły, ale trochę mdły jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny, ale raczej nie umalowałabym się tak, to raczej nie mój styl.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie pomalowane oczy. Jedynie zmieniłabym kolor ust na bardziej naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szału nie ma, ale śliczny jest, trzeba to przyznać.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, wiosenny makijaż :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię pastele ;) Ten make-up jest delikatny, podoba mi się! Jedynie brakuje mi tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń