18.04.2014

it all ends here

Pewnie zauważyliście, że w ostatnim tygodniu nie było posta z mojej strony. Nie było z prostej przyczyny - nie miałam czasu. Wykorzystałam już wszystkie napisane uprzednio w wakacje posty, kiedy jednak przyszło do pisania nowych (2x Nelly.com) okazało się, że zajmuje mi to za dużo czasu. Czasu, który zazwyczaj zużywam na

Sounds like fun, prawda? No właśnie, mam teraz sporo do roboty - ponadto zbliża się sesja i kilka kobylastych egzaminów. Więc niniejszym dziękuję za współpracę i jeszcze garść statystyk na pożegnanie:
  • przeczytaliście tu 26 postów mojego autorstwa
  • najbardziej do gustu przypadł wam HB 2013 #1 - 212 wyświetleń na chwilę, w której to piszę
  • najczęściej komentowanym wpisem był HB 2012 #3
  • i nie przeczytałam ani jednego negatywnego komentarza z waszej strony
  • najbardziej lubianą przez komary grupą krwi jest grupa 0.
Trzymajcie się!

15 komentarzy:

  1. szkoda :( trzymaj się!
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  2. Oł noł :c Uwielbiałam Twoje posty! Będę za nimi tęsknić :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze odchodzisz. Twoje posty były świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to baaardzo dziękuję Ci za współpracę! Jesteś cudowną osobą, świetnie piszesz i masz niesamowite poczucie humoru. Pamiętam jak po tej burzliwej historii związanej z blogiem, na którym pisałam wcześniej, dodałaś mi słów otuchy jako jedna z nielicznych - niezapomniana rozmowa na GG. Cieszę się, że mogłam Cię gościć na tym blogu, trzymaj się! Ogólnie to życzę powodzenia w życiu :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nie. Bardzo lubiłam twoje artykuły. Mam nadzieję, że kiedyś do nas wrócisz c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, że mogłam czytać Twoje artykuły, to była czysta przyjemność. :)
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielka szkoda... Mam nadzieję, że egzaminy pójdą Ci bez problemu :)

    To dlatego zawsze, gdy wychodzę wieczorem na podwórko, wracam cała pocięta przez komary...

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  8. biologia zawsze spoko, powodzenia na egzaminie !

    coure096

    OdpowiedzUsuń
  9. Ouhh, Twoje artykuły były zawsze fajnie napisane i przywoływały wspomnienia....
    Ale rozumiem Cię w pełni. Życzę owocnej nauki i najlepszej oceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielka szkoda :c. Twoje posty wspaniale się czytało. Życzę powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Almond, nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :( kocham cie :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że odchodzisz. Życzę powodzenia na testach :(

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda..... Ale też chciałam studiować biochemię lub medycynę...
    Nie będzie łatwo, ale przede mną jeszcze kilka dobrych lat :)

    OdpowiedzUsuń