24.04.2014

Spoilery

Pojawiły się spoilery majowych Hot Buysów.
Widzicie coś dla siebie?

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się kurtka, koszula i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulę i sukienkę muszę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. taki kontrast: cudowna koszula obok tej "złotej" bluzeczki XD

      Usuń
    2. Ej no, czego chcesz od tej bluzeczki? Ona jest najwspanialszą rzeczy jaką kiedykolwiek widziałam! XD

      Usuń
  4. Kilka rzeczy mi się podoba :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulę kupię na pewno, bez względu na cenę, co do kurtki- jeszcze się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka rzeczy super, kilka tragicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula + kureczka najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna jest ta czarna koszula ♥ Niektóre rzeczy są po prostu beznadziejne, a od niektórych nie można oderwać wzroku *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowe Hot Buys bardzo mi sie podobają. Są ładne, kolorowe i wydają sie być dobrze wykonane. Najbardziej jednak podoba mi sie czarna koszula, która według mnie będzie najlepsza rzeczą. Fajna jest również czarna kurtka ze złotymi elementami. Jestem ciekawa jakie będą ceny i jak ubrania będą się prezentować na doll.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula, kurtka, sandałki i torba :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością zakupię tylko koszulę i ewentualnie spódnicę..

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest świetna! Czekam na nią z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń