29.04.2014

Must Have #28

 

1) Colorblock Motocycle Jkt, Callie's Picks, 18 sd - Znana i kiedyś cenna skórzana kurtka z CP. Klasyczna, idealnie nadaje się do stylizacji z pazurem dlatego warto zainwestować w nią te 18 sd. 

2) Black Coctail Stilettos, Perfect Day, 80 sm - Bardzo tanie, uniwersalne sandłki. Całe w czerni, przez co łatwo je połączyć z wieloma ubraniami, no i ta cena!

3) Charcoal Vinyl Pencil Skirt, Pretty n' Love, 12 sd - Pięknie wykonana, elegancka ołówkowa spódnica. Nie kosztuje krocie, a nada się do wielu świetnych setów!

4) Mirage Sunglasses, Callie's Picks, 84 sm - Świetne okrągłe okulary które przełamią nudę w Twojej stylizacji. Warto je kupić, przecież nie kosztują fortuny!

5) PPQ Bizarre Bazaar Purse, PPQ, 12 sd - Jedna z lepszych rzeczy w tym sklepie. Jest mało torebek w tym kolorze, a ta jest ciekawa i dobrze wykonana. Powinnaś ją mieć!

 

1) kurtka CP | bluzka Noname | spodnie Bonjour Bizou | kopertówka Archive | creepersy Evil Panda

2) bolerko It Girls | sukienka Noname | kopertówka BB | sandałki Perfect Day

3) płaszcz SA | swter It Girls | pasek Mr. | spódnica Pn'L | buty IPhone | torba Basics

4) okulary CP | bandama Splendid | sweter OF | szorty Evil Panda | bransoletki Special Offer + Epiphany | plecak Mr. | szpilki Noname

5) kapelusz Nelly | sweter Basics | spódnica OF | torebka PPQ | szpilki Apres Ski

Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?
 

15 komentarzy:

  1. Kurtka boska, a spódnicę muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wszystko, torebkę uwielbiam <3 stylizacje ładne, ale mało kolorowe jak na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie starałam się unikać kolorów, a trzecia była taka w Twoim stylu :)

      Usuń
  3. nie mam tylko spódniczki, musze ja kupic.
    ładne stylizacje, ostatnia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam okulary i buty. Kupie kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kurtkę, buty i okulary. Czwarta stylizacja jest ładna, poza tym jeszcze druga jest dość ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 1 i 4, muszę kupić 3 i 5.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas zapominam kupić kurtkę. Nic poza nią nie wpadło mi w oko. Podoba mi się ostatnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wszystko oprócz butów i spódnicy, które zaraz kupię :) Stylizacje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza i ostatnia stylizacja najbardziej mi się podobają♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje świetne jak zawsze, a rzeczy nie mam nic, ale planuję kupić kurtkę :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  11. Na okularki polowałam od dawna (a moja siostra je przez przypadek kupiła, skubana), kurteczka też mnie urzekła ;)
    Stylizacje bardzo ładne, tylko jak ktoś właśnie zauważył-trochę mało kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy! Nie mam jeszcze torebki, spódniczki i nie jestem pewna co do butów. Ale na pewno to nadrobię! :)
    4 stylizacja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń