25.04.2014

Pod lupą - Callie's Picks


W dniu wczorajszym do Starplazy doszła nowa kolekcja Callie's Picks. Po raz kolejny na wartości straciło wiele ubrań, między innymi te z Tribute. Tematem kolekcji jest, że tak powiem "dziewczęcość z pazurem". Możemy spotkać tam wiele ciekawych rzeczy - od świetnych skórzanych kurtkek, które dodadzą trochę ostrości do stylizacji, aż po świetną spódniczkę w ćwieki. Ogółem kolekcja jest udana, jednak niestety bardzo skromna. Nie ukrywam, że ucieszyłabym się bardziej z tych dodatkowych 2-3 manekinów :) Oto ubrania, które moim zdaniem są warte uwagi:


Stylizacje:



Co sądzicie o stylizacjach? 
Podobają Wam się?

17 komentarzy:

  1. A już się zastanawiałam, co się z tobą i twoimi artykułami stało, bo tak rzadko się pojawiają. :c
    Fajne stylizacje, jedyne co, to w drugiej nie pasują mi te żółte dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, wciąż jestem obecna, pisałam z emo-niunią- więc wszystko OK :D

      Usuń
  2. fajny artykuł i stylizacje, jeśli chodzi o rzeczy warte uwagi dodałabym jeszcze czarny choker (wczesniej z Lavin)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planie zakup skórzanej kurtki. Spódnica również wpadła mi w oko, ale ze względu na cenę będę musiała pożegnać się z myślą o jej kupnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy są w tej kolekcji, tyle dobroci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kupie skórzana kurtka. Stylizacje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny artykuł i cudne stylizacje :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nic nie kupię, nie mam sd. Świetne stylizacje c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na ten artykuł ♥
    Moim zdaniem spódnica w ćwieki jest odrobinę za droga, więc raczej jej nie kupię, ale mam zamiar zakupić kurtkę za 18 SD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego artykułu body sobie oszczędzę. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja, najmniej już 2, to przez te żółte dodatki, a pierwsza też ładna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza jest raczej kiepska bo jedyne co nie pasuje to właśnie spódnica. Reszta ok.

    Czekam na więcej Twoich artykułów, bo są okropnie rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych rzeczy podoba mi się tylko spódnica, którą juz od dawna mam. Stylizacje są ładne. Trzecia najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje są ładne ale kolekcja mogła być lepsza... Chyba w tym sklepie są ciągle nowe dostawy :|

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie pierwsze stylizacje słabe, trzecia jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Jeśli chodzi o stylizację, to tylko pierwsza mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń