25.04.2014

Zapowiedź +pytanie

Na profilu Stardoll na Facebooku admini dodali zdjęcie zapowiadające nową kolekcję LE Decor, nie otrzymaliśmy jednak żadnych znaczących informacji, np. daty wejścia dostawy do Starplazy.
Cieszycie się na nową kolekcję?


____________________________
Mam do Was pytanie: ktoś na asku miał pretensje, że nie dodaję swoich własnych opinii w postach o nowościach. Nie mam pojęcia, czy interesuje Was to, co myślę o danym artykule/kolekcji, więc wypowiedzcie się w komentarzach, czy moja opinia jest potrzebna w postach o nowościach. Jeżeli pomoże Wam ona w podjęciu "ważnych decyzji", jakimi są zakupy w Plazie, to piszcie. :)

31 komentarzy:

  1. Nie kupię nic z nowej kolekcji, hajsu nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  2. "Cieszycie się na nową kolekcję?"

    Pytasz się serio? LE były kilka tygodni temu i nagle kolejne LE, to już się robi żałosne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze musi być jakieś pytanie?

      Usuń
    2. zazwyczaj tak, przynajmniej ja zawsze je piszę. :)

      Usuń
    3. Czasami to wygląda na takie wymuszone i zupełnie niepotrzebne, np. tutaj.

      Usuń
    4. dlaczego wymuszone? pytanie jak pytanie, a tutaj bardzo na miejscu

      Usuń
    5. Wymuszone, powielone, nieśmiertelne, wszechobecne. Jak coś jest wszędzie to zaczyna być sztuczne.

      Usuń
    6. każdy blog ma też swój styl postów, my zawsze dodajemy pytania, jakoś mam wrażenie, że po prostu "wypada"

      Usuń
    7. cóż, dziwna opinia, ale po cześć muszę się zgodzić - pretensje o tak bezsensowną rzecz są już sztuczne

      Usuń
    8. Nie trzeba wszędzie wciskać pytania, ludzie i tak napiszą, co o tym myślą. I rzeczywiście bardziej bym wolała przeczytać, co autor posta myśli na dany temat.

      Usuń
    9. Jak dla mnie pytanie na miejscu, są osoby które cieszą się na limitowane dostawy pojawiające się co tydzień. Nigdy nie wiesz, na jakich czytelników trafisz.

      Usuń
    10. Mi pytania pasują c: I tak nie trzeba na nie odpowiadać.

      Usuń
  3. Dzisiaj kończy mi się SS, także na pewno wybiorę się na potężne zakupy -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. Obojętne mi to.
    Btw. Nigdy nikomu nie dogodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie czekam tak bardzo na tą kolekcję. Raczej nie mebluję apartamentu, a jeśli chodzi o pytanie: Mi to obojętne :) Powinno zostać tak jak jest :D

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupuję mebli w Le, także jakoś specjalnie się nie cieszę.


    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby ceny nie były przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o LE Decor, nigdy tam nic nie kupiłam i nie zamierzam, bo nie lubię kupować mebli, a do tego jeszcze za kosmicznie wysoką cenę.
    A co do pytania - moim zdaniem dobrze jest przeczytać czyjąś opinię o jakimś ubraniu czy też kolekcji (bo chyba o to tu chodzi), nie tylko po to, żeby podjąć decyzję, ale po prostu jest to takie uzupełnienie artykułu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie, ja mam już dość. Ewentualnie wnętrze kupię bo jakiegoś fajnego szukam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czekam, nie mam SD, nic nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiem na pytanie:
    Tak to jest denerwujące! Piszesz: Wybór dnia, kosztuje 12sd jest ze sklepu jakiegoś tam, kupujecie?
    Właśnie to jest na stronie o nazwie "gorące nowości" Nie wiadoma o tym w sumie nic. Nwm czy to się tobie podoba i do czego można to wykorzystać, ja u siebie czasem pisze: "Ta bluzka nadaje się do stylizacji delkiatnych jak i z pazurem" Mam wrażenie że robisz to " żeby było"

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie piszesz swoich opinii, przydałby się.
    "Pojawiła się nowa kolekcja Millionaire Mansion. Ceny wahają się między 4 a 23 sd" <- Wygląda to tak, jakbyś pisała na chamca i na szybciora, byleby pierwsza opublikować posta. Warto przeczytać co warto kupić c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, akurat w tym się zgodzę, bo dokładnie minutę później byłam już w samochodzie jadąc do kuzyna. XD
      Jak widać nikt inny póki co nie dodaje postów, a chciałam, żeby było cokolwiek haha. Ok, będę pisać opinie. c:

      Usuń
    2. To fajnie, napewno teraz posty będą prezentowaly sie 100 razy lepiej :3

      Usuń
  14. Miałam nic nie kupować, ale jak zobacze, że będzie jakaś rzecz, na którą wszyscy się rzucą, to kupię, żeby później sprzedać ze sporym zyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw. Jeśli chodzi o Twoje pytanie - dla mnie to bez znaczenia, choć wtedy posty rzeczywiście wyglądają lepiej.

      Usuń