22.04.2014

Must Have #27

Dziś dużo Original Future, trzynastek, czerni, bieli oraz żółci. Już za dwa tygodnie Wydanie Specjalne ode mnie.

1) Net See Through Dress | Original Future | 13 sd - Według mnie, perełka najnowszej kolekcji, choć przez niektórych niedoceniona. Ciekawe wycięcia, ładna góra i czarny pasek. Sukienka świetna do minimalistycznych stylizacji, ale nie tylko. 

2) Hot Buys Tisci Hat | Original Future | 13 sd -Wielu osobom nie przypadła ta czapka do gustu ze względu na połączenie z woalką, ale ja uważam, że jest genialna! Łączy street-style z elegancją i jest ciekawym dopełnieniem stylizacji. Gdyby nie ta cena...

3) Citrus Studded Crossbody Bag | Original Future | 5 sd - Świetna torebka na łańcuszku w ciekawym, jak wskazuje metka, cytrusowym kolorze. Ma ładny kształt i srebrne zdobienia, jest świetna do stylizacji B&W. Cena również jest przystępna.

4) Daisy Mini Skirt | Bonjour Bizou | 13 sd - Cudowna, biało-czarna spódniczka w paski ze... stokrotkami! Na Stardoll takiego połączenie jeszcze nie było, dlatego polecam Wam jej kupno. Idealna pasuje też do torebki nr 3, polecam, słit gerl.

5) Hot Buys Carro Armato Boots | Original Future | 14 sd - Na koniec jedna z moich ulubionych par butów. Te botki mają grubą, "traperową" podeszwę i obcas, uniwersalny kolor, biały pasek oraz odrzucającą cenę. Mimo tego ostatniego czynnika, zachęcam do ich kupna, mogą przydać się w wielu stylizacjach.


1) sukienka Original Future + Velvet Orchid | ramoneska Evil Panda | kapelusz Decades + It Girls | buty Young Hollywood | torebka Fallen Angel

2) spodnie Killah | bluza DKNY | płaszcz It Girls | kopertówka Chanel | full cap Original Future | buty Velvet Orchid

3) spódnica Tingeling | bluzka Basics + Original Future | torebka Original Future | łańcuchy Rio | buty Special Offer

4) koszula Denim&Supply | kurtka Pretty n'Love | spódnica Bonjour Bizou | torebka Pretty n'Love | buty It Girls | wianek Pretty n'Love

5) spódnica Callie's Picks | top Original Future | kurtka Fallen Angel | tatuaż INK'D | czapka Original Future | torebka SLP Tribute | buty Original Future | skarpetki Killah

Podobał Wam się post? Która stylizacja jest najlepsza?

16 komentarzy:

  1. Mam wszystko oprócz sukienki, co do której kupna się waham, ale pewnie ją kupię. Stylizacje bardzo ładne, najbardziej spodobała mi się piąta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 4 stylizacja najlepsze chyba, 2 też bardzo ładna. :P
    Muszę się zastanowić nad tą białą sukienką z original Future :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie stracę ostatnie stardollary, ponieważ kupię wszystko- nad torebką i spódnicą myślałam od jakiegoś czas, co do sukienki, czapki i butów się wahałam. Dziękuję ;)
    Boskie stylizacje, no jak zwykle zresztą, co tu dużo mówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle zapominam kupić te cudne buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne rzeczy poleciłaś w tym artykule! Stylizacje są świetne, najbardziej mi się spodobały druga i piąta! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię cytrynową torebkę na ramię i czarne buty, a nad czapką się zastanowię. Podobają mi się wszystkie stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło naprawdę świetnie, fajne wybory i genialne stylizacje. Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są boskie :) Kupiłam wszystko prócz czapki - na Twojej Doll wygląda świetnie, na mojej okropnie :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić czapkę, bo jest cudowna. Stylizacje jak zwykle świetne, 2 i 3 moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka kosztuje 10Sd a nie 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stylizacje :) Teraz kupuje coś wiosennego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nic nie kupię. Druga stylizacja jest ładna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze kupić torebeczkę, jest świetna. Co do stylizacji, podoba mi się 2 ;)

    OdpowiedzUsuń