27.04.2014

Best of the best

Na wstępie chcę powiedzieć, że posty nie będą pojawiały się w każdą niedzielę, ponieważ zdarza się, że kolekcje są słabe i po prostu nie ma/jest mało rzeczy wartych uwagi, a wtedy post nie miałby sensu. :)
~
W tym tygodniu do Starplazy zawitały trzy kolekcje: Pretty n'Love, Callie's Picks oraz Millionaire Mansion, na którym w tym poście się nie skupię, a w zamian pokażę jeden z Hot Buysów. Jeżeli już o tym mowa, zdecydowanie świetnym artykułem jest czapka z woalką. Ma wielu przeciwników, ale moim zdaniem jest wręcz genialna! Mini kolekcja Pretty n'Love zawierała przede wszystkim świetne dodatki; dwie pary sandałków, dostępne w obu wersjach kolorystycznych oraz transparentna torebka ze stokrotkami. Nie było takiej na Stardoll, polecam ją kupić, jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście. Dostawa Callie's Picks zawierała wiele perełek, a co za tym idzie- ceny były wysokie. Gdyby omówić całą kolekcję, zajęłoby to cały post, ja pokażę Wam jedynie skórzaną kurtkę, którą po prostu trzeba mieć, bo ramoneski przydają się zawsze. Warte uwagi są też czarne spodenki z wysokim stanem i sprzączkami, suwakami. Tradycyjnie zachęcam Was do zapoznania się z obrazkiem!


______________________________
Podobał Wam się post?

20 komentarzy:

  1. Z wymienionych wyżej rzeczy mam w planach zakup kurtki i torby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kurtkę, białe buty i torebkę, ale zamierzam jeszcze kupić czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tych rzeczy nie mam, ale powoli przekonuje się do kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już torebkę ze stokrotkami, zamierzam kupić kurtkę i czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle zapominam kupić te sandałki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapkę muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi brakuje w tym poście stylizacji, ale reszta jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mija się to z celem tych postów- to ma być szybki przegląd tego, co najlepsze w tym tygodniu. Artykułów ze stylizacjami z użyciem rzeczy z nowych dostaw już trochę jest na blogu, np. "Co warto kupić" lub "Must Have" :)

      Usuń
  8. mam tylko czapkę i kurtkę, na resztę szkoda mi sd

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sandały i torebkę, resztę rzeczy nie planuję kupić, ale są dość fajne :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem przekonana do tych "spodenek", ale drogą przypadku znalazły się w mojej szafie (z celem sprzedania ich z zyskiem).

    OdpowiedzUsuń
  11. kupię wszystko oprócz spodenek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba kupię jednak te spodenki

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupię kurtkę i torebkę jak tylko będę miała za co c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupię wszystko, ale najlepsza jest kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post, pewnie po nim kupię większość rzeczy,.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń