29.04.2014

Stylizacje za starmonety #5




Lubicie kolor czerwony? Co sądzicie o stylizacjach?

14 komentarzy:

  1. Czerwonego nie lubię, najbardziej podoba mi sie 1 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja najlepsza, lubię czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem lubię czerwony, ale niestety nie mam wiele ubrań w tym kolorze. Pierwsza stylizacja najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwieni w realu nie lubię, na stardoll ujdzie. Wszystkie stylizacje świetne, 1 i 2 cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię czerwieni, ale całość to najlepszy artykuł jak do tej pory, stylki cuuuuuudowne, 1 jest epicka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje! Mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty, okulary i kapelusz w jedynce raczej nie do zdobycia za sm ale ok. :D
    Stylizacje śliczne, czekam na niebieską wersję tego działu. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla jasności, czekam na kolejny post z niebieskimi stylizacjami. Bardzo lubię niebieski. xD
      http://bankfotek.pl/image/1716643.jpeg

      Usuń
  8. Pierwsza najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecia stylizacja jest dla mnie najlepsza. Ciekawy pomysł na wykorzystanie tej sukienki. Kolor czerwony jest fajny, w ciekawy sposób podkreśla i dopełnia stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwien ogólnie lubię, na ubraniach również, ale w umiarkowanej ilości. Dwie pierwsze stylizacje ładne, ostatnia mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje coraz lepsze c: Nie przepadam za czerwienią.

    OdpowiedzUsuń