13.04.2014

Best of the best

W tym tygodniu do starplazy doszły trzy nowe kolekcje: Nelly.com, Callie's Picks oraz Limited Edition. W Nelly.com najlepsze były zdecydowanie szpilki nude. Klasyczne, a jednocześnie niespotykane na Stardoll w akurat takim kolorze. W Callie's Picks uznaniem cieszyły się biała koszula (niegdyś z Archive) oraz biała torebka na ramię, kiedyś z metką Chanel. Obie te rzeczy każdy, kto jeszcze ich nie posiada, powinien kupić w trybie natychmiastowym! Limitowana Edycja przyszła dość nieoczekiwanie, wielu (jak np. ja) nie zdążyło przygotować oszczędności. Ciekawym artykułem jest biały cardigan, niestety potwornie drogi. Największą popularnością cieszył się jednak złoty naszyjnik z motywem skrzydeł. Został wyprzedany jako pierwszy ze względu na cenę i praktyczność.


_______________________________
Co sądzicie o artykule?

15 komentarzy:

  1. Cardigan cudowny, żałuję, że mogłam go zakupić.
    Torebkę planuję, koszulę już mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebkę mam jeszcze z chanel :(
    Na cardigan i naszyjnik hajsu zabrakło, koszulę i szpilki kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wszystko, świetne rzeczy, ale z naszyjnika cieszę się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie zgadzam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się zdobyć pierwszą sztukę tego naszyjnika- http://pl.tinypic.com/view.php?pic=339q63q&s=8 (oczywiście musiałam się pochwalić XD). Na cardigan nie starczyło mi stardollarów, a do czółenek nie jestem do końca przekonana. Resztę rzeczy już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie posiadam. Naszyjnik i cardigan bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie mam i zamierzam kupić tylko koszule.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety zabrakło kasy na naszyjnik ;(
    Albo mi się wydaje albo przy szpilkach jest numer 3 zamiast 5 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wydawało mi się, że to poprawiałam. :o
      jutro poprawię, dzisiaj już mi się nie chce. XD

      Usuń
  9. Chyba pomyliły Ci się numerki (szpiki powinny mieć nr 5 :D).

    Chciałam kupić cardigan z LE, ale niestety zabrakło SD. Planuję kupić śliczną, białą koszulę z Archive i zastanawiam się nad białą torbą.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  10. Na cardigan nie było mnie stać, a szkoda, bo jak weszłam do sklepu, to było jeszcze sporo sztuk. Szpilek nawet nie zauważyłam, są bardzo ładne, tak jak torebka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam cardigan, naszyjnik i koszulę, planuję dokupić torebkę z calies picks.

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się co do butów i koszuli, reszta jak dla mnie dyskusyjna

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabrakło mi sd na kardigan, straszne. Mam tylko numer 3, planuję dokupić numer 4 i 3.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń