19.04.2014

Akcja: Podaruj uśmiech na Wielkanoc!

NOWY POST ---> KILK

Kontynuujemy naszą zabawę sprzed czterech miesięcy (KLIK).

Wpadłam na pomysł zorganizowania dla Was specjalnej akcji wielkanocnej. Na czym właściwie miałaby 
ona polegać? Każdemu obserwatorowi tego bloga przysługuje nieograniczona ilość życzeń.

O co możecie prosić? 

- głosy na CoverGirl, NationalCoverGirl, 
- najlepszą scenerię, album, 
- dodanie się do obserwatorów Waszego bloga,
- skomentowanie kilku postów,
- stardollary (max. 20sd),
- starmonety (max. 500sm),
- kupno przedmiotów z listy życzeń,
- wymarzoną rzecz, której szukacie (screen),
- prezenty ze suiteshopu (screen),
- inne, wykonalne życzenia :)

Ja w miarę możliwości będę spełniać Wasze prośby, ale UWAGA, równocześnie każdy z Was może zostać "wielkanocnym elfem". Na czym to polega? Oczywiście na spełnianiu życzeń innych obserwatorów. Gdy 
już wykonacie jakieś z zadań wpisujecie pod daną prośbą, np. gotowe. Najbardziej aktywne osoby otrzymają niespodzianki. Mam nadzieję na dobrą zabawę, liczę, że się przyłączycie i uszczęśliwicie innych! :)

229 komentarzy:

  1. Wieczorem po spełniam, na spokojnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może Ty masz jakieś prośby do spełnienia? :>

      Usuń
    2. Nie. :> Chyba, że... Aby każdy jutro miło z uśmiechem spędził czas. C:

      Usuń
    3. O tak, dołączam się do Ciebie :D

      Usuń
  2. Daję 5 pierwszym osobom 100 sm. Możecie wystawić jakieś ciuchy w bazarku za 100 sm, możecie dodać jakieś ciuchy za 100 sm albo 50 sm i 50 sm do Listy Życzeń. Zgłoszenia 5 pierwszych osób przyjmuję pod moim komentarzem! :D Czas start! ♥

    Wasz wielkanocny elf, jarus55! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się :D już coś wystawiam

      shariSweet

      Usuń
    2. poproszę o buciki z najnowszej dostawy OF :)

      Usuń
    3. @shariSweet
      Wystawiłaś coś w bazarku albo dodałaś coś do listy życzeń? Bo ja nic nie widzę :)
      @-sweet-girl-22
      Buciki kupione!
      @pinia18
      Paintowa sukienka została zakupiona!
      @malutkacandy
      Co wystawiłaś? :)

      Usuń
  3. To ja poproszę granatowy top z OF za 10 sd z mojej WL, mogę zrobić to samo w zamian :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja. Moim małym życzonkiem byłoby kilka komentarzy na moim blogu Allamodi.blogspot.com. Postaram się również, później po spełniać prośby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o przedmioty z listy życzeń i http://bankfotek.pl/view/1710379 i http://bankfotek.pl/view/1710380
    Chętnie kupie coś taniego z listy życzeń ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem wystawię ci biały blazer, upomnij się w mojej kg :)

      Usuń
    2. Białe spodnie już są Twoje, wystarczy, że je u mnie kupisz ;)

      Usuń
    3. Kupiłam z listy życzeń nude szpilki z Nelly i czarą kurtkę, również z Nelly :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny blog, obserwuję od dawna! :>
      Z ubraniami u mnie gorzej, raczej preferuję inny styl :c

      Usuń
    2. Obserwuję, a jeśli chodzi o ciuchy na sd to coś poszukam :)

      shariSweet

      Usuń
    3. Obserwuję a także skomentowałam już bloga:)

      Usuń
    4. @Karolina
      Zapraszam na mojego bloga Dark-eye-of-stardoll.blogspot.com
      Poszukuję wszelkich ładnych ubranek oraz, zwłaszcza, dekoracji do apartamentu.
      Zwłaszcza interesują mnie wszelakie mroczne, starodawne rzeczy.
      Ostatnio poszukuję glanów Couture Tribute oraz miętowej spódniczki D/F.

      Oto treść :)

      Usuń
  7. Chciała bym prosić o zaobserwowanie bloga na którym piszę lubimystardolll.blogspot.pl oraz o te buty http://pl.tinypic.com/view.php?pic=28jgro1&s=8#.U1Jbafl_uZk lub coś z WotW.
    Z chęcia spełnię życzenia innych.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosiłabym o coś z listy życzeń, byłoby mi niezmiernie miło c; Postaram się, w miarę moich możliwości, spełniać życzenia innych. Mogę podarować 200 sm, ktoś chętny ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu usunął się mój wcześniejszy komentarz.
    Zapraszam na mojego bloga Dark-eye-of-stardoll.blogspot.com
    Poszukuję wszelkich ładnych ubranek oraz, zwłaszcza, dekoracji do apartamentu.
    Zwłaszcza interesują mnie wszelakie mroczne, starodawne rzeczy.
    Ostatnio poszukuję glanów Couture Tribute oraz miętowej spódniczki D/F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Na Liście Życzeń mam sporo rzeczy za monety

      Usuń
    2. Nie mam żadnych mrocznych ubrań, ale już coś Ci wysłałam z Twojej Listy Życzeń :)

      Usuń
    3. Kupiłam Ci trzy rzeczy z listy życzeń, mam nadzieję, że dotarły :)

      Usuń
    4. Jestem w trakcie sprzątania szafy, może później dodam tu coś w rodzaju Kto pierwszy ten lepszy

      Usuń
    5. kupiłam coś z listy życzeń :D

      Usuń
    6. i dałam ci rzecz z listy ;)

      Usuń
    7. Kupiłam 3 rzeczy z wish :D

      Usuń
    8. Zaobserwowałam bloga. NIestety nie mam morcznych rzeczy, a przynajmniej nic nie znalazłam. Z listy już nie kupuję, bo dużo osób kupiło, nie chce żeby się powtarzało :)

      Usuń
  10. Ja poproszę o dodanie się do obserwatorów (na samym dole) na moim blogu: dianamiss2.blogspot.com :)
    Jeśli ktoś ma coś z mojej Wishlisty, która znajduje się u mnie w prezentacji i byłby chętny coś dać/odsprzedać byłoby mi niezmiernie miło :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ogólnie bardzo bym się ucieszyła z jakiejś rzeczy z Mortal Kiss, bo jestem kolekcjonerką/ ale wiadomo, że to jest cenne ;p (lub jakąś rzecz z wishlist)

    Ja mogę podarować 50sm dla osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podarowałam płaszcz z listy życzeń :)

      Usuń
    2. Ja nic z MK nie mam, więc nie pomogę, a rzecz z loterii wystawię później, aż kolejka dojdzie do Ciebie :)

      Usuń
    3. Też kupiłam coś z wishlist :)

      Usuń
    4. Mogę ci oddać top fioletowy z kwiatkiem u boku, ale pewnie już go masz.

      Usuń
    5. nie przypominam sobie, żebym taki miała :D

      Usuń
    6. Wystawiłam sukienkę z MK, zapraszam do sb :)
      _Carolciaaa

      Usuń
  12. Jeżeli ktoś ma na zbyciu jakieś ładne ubrania, to z chęcią przyjmę ( najlepiej w sb za sm ) i do wishlisty możecie zajrzeć ale nie nalegam.

    bellawss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno coś ci wystawie jak będę mieć coś ładnego

      Usuń
    2. Kupiłam torebkę z Nelly za 9 SD :)

      Usuń
    3. Zaraz Ci coś wystawię z rezerwacją :)

      Usuń
    4. Wystawiłam kilka rzeczy, ale nie wiem czy Ci się spodobają, bo większość rzeczy, które chciałam oddać, były za sd :c

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra, życzenie nie realne, ale gdyby ktoś się okazał na tyle miły i kochany i dałby ten sweterek: http://bankfotek.pl/view/1710416 co jest raczej nie możliwe, to będę bardzo, bardzo wdzięczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zapraszam na mojego bloga Michalline.blogspot.com :)
    Mogę podarować 3 osobom po 100sm :D osoby, które się zgłoszą niech odrazu coś dodadzą do wh albo wystawią coś w bazaarze :)
    A ja osobiście chciałabym YSL Fedora z mojej wish <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tego blogaska :) Kapelusik zaraz ci kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim marzeniem byłoby mieć coś z tych ubrań na obrazku najbardziej mnie interesują spódniczki nie muszą być dwie a jedna proszę rozpaczcie moją prośbę jak nie macie żadnej spódniczki to nic się nie stanie
    http://pl.tinypic.com/r/2hwha1h/8

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam tego -> http://bankfotek.pl/view/1710421, zapraszam do WL (odwdzięczę się tym samym :>) oraz na bloga elegantly-stardoll.blogspot.com :))
    doda000

    OdpowiedzUsuń
  19. Macie jakieś zbędne meble po 2sd/sm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz Ci coś wystawię z rezerwacją :)

      Usuń
    2. Okazało się że mam taaak dużo mebli, że prawie wcale.
      Masz poduszkę le :)

      Usuń
    3. Zarezerwowałam dwie sztuki :)

      Usuń
  20. Zapraszam na mojego bloga. Proszę dodajcie się do obserwatorów- blacklilou.blogspot.com
    Po za tym poszukuję czarnego żakietu z pet a porter, który można było kupić za sm.
    Dodatkowo proszę o zakupy kilku drobiazgów z listy życzeń. Mam ją całą zapełnioną, a kasy brak. :p

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olguś, ja już blogaska obserwuję :) Na razie nie mam kaski, ale kupię Ci coś, jak tylko mi jej przybędzie.

      Usuń
    2. kupiłam czarne buty z OF :)

      Usuń
    3. Kupiłam pomarańczową chustkę z PPQ i obserwuję bloga :)

      Usuń
  21. Spóźniłam się, cały dzień piekę ciasta i gotuję haha :(
    Szukam spodni z LE, miętowych przewiązanych pasem z wiosennej kolekcji 2013, tej ze skórą. Ma ktoś i jest chętny odsprzedać? Okropnie mi na nich zależy.

    Jak ktoś ma możliwości to prosiłabym o fryzurę z WL i zaraz biorę się do spełniania życzeń innych osób =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ktoś mnie wyprzedził z fryzurą, bo teraz nie masz nic w WL XD
      ja też piekę, piona

      Usuń
    2. Często je widuję tak do 100 sd, może znajdziesz :) Ja niestety miałam, ale sprzedałam...

      Usuń
    3. Eh, sernik&babka&makowiec team :)
      +nikt nie kupił mi fryzury, dziwne. Dałam kilka ubrań i kosmetyków :)

      Usuń
    4. cp sie dziwisz, nikt cie nie lubie

      Usuń
    5. Anonimie, mylisz się.
      @Zarezerwowałam niveo :*

      Usuń
    6. Nie było widać, że z tego co wiem, to ani kosmetyków, ani fryzur na WL nie widzi inny użytkownik :)
      Kupiłam torebkę i spodenki :)

      Usuń
  22. jakiś czas temu widziałam je za 100sd, poszukaj może jeszcze będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ok, to z blazerem nierealne, ale może ma ktoś którąś z tych rzeczy i chce się rozstać? ;_;
    http://bankfotek.pl/image/1710427

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro nikt nie ma swetra (smuteczeg) to może ma ktoś z Was którąś z tych trzech rzeczy i byłby w stanie mi je podarować? http://bankfotek.pl/view/1710428 Mogę się odwdzięczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko była ss :(

      Usuń
    2. Jak chcesz to mogę Ci pożyczyć top i okularki (jak zmienię stylizację) :D

      Usuń
    3. Ja nie chcę nic pożyczać, ja chcę je mieć na stałe :(

      Usuń
    4. Mam okularki, ale nie chcę się z nimi żegnać :(

      Usuń
  25. Kiedy odzyskqm kompa pospelniam wasze życzenia.
    Ma ktoś może zbędne koty z Pet a Porter?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy znajdzie się ktoś dobry, kto kupi mi cokolwiek z listy życzeń? bardzo proszę~
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chciałabym coś z listy życzeń oraz 15 sd. Bardzo was o to proszę i dziękuję :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju, uwielbiam takie akcje! Lecę spełniać życzenia. A gdy to zrobię, też sobie czegoś zażyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A gdyby ktoś miał coś stąd na zbyciu to.. byłabym w siódmym niebie ♥
    http://bankfotek.pl/image/1710433

    OdpowiedzUsuń
  30. Prosiłabym o jakiś upominek z listy życzeń, lub jakieś zbędne ciuchy, które można by było mi sprzedać po 2 sm :)
    ..Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę coś dać ;)
      lubisz igrzyska śmierci?

      Usuń
    2. Ja też to jest najlepszy film na świecie mówią że on jest taki głupi bo się zabijają ale nie oto tam chodzi.
      masz łańcuszek z kosogłosem?

      Usuń
    3. hmmm...bardziej wolę ksiązki,ale film niczego sobie :) nie,ja mam bransoletkę :))

      Usuń
    4. Tak książki są fajne wszystkie mam przeczytane heh a ja mam łańcuszek.
      Chcesz mieć łuk?

      Usuń
    5. nie zastanawiałam się :)

      Usuń
    6. Ja będę miała łuk jeszcze w tym roku jak nazbieram kasy :D

      Usuń
  31. Szukam zbędnych mebli/dekoracji do apartamentu, zwierząt domowych z pet-a-porter oraz gdyby ktoś był tak miły, żeby przesłać mi jakiś ładny mebel z gift shopu byłoby mi miło.
    Ja zacznę spełniać życzenia gdy wrócę nq kompa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz coś wystawie, ale nie wiem czy się Ci spodoba. Jak nie to nie kupuj :)

      Usuń
  32. Ma ktoś może na zbyciu?
    http://4.bp.blogspot.com/-KAskB4Lj3RA/ThWoCljMzgI/AAAAAAAAAIM/caGDO7Me46s/s1600/na+bloga.bmp

    moje odwieczne marzenie :C
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szukam tych 2 rzeczy gdyby ktoś mi je podarował byłabym bardzo bardzo wdzięczna
    http://bankfotek.pl/image/1710433

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesli mialby ktos ktoras z tych rzeczy to chetnie odkupilabym ja za w miare rozsadna cene, albo zamienila sie sie za cos co jest wystawione w moim starbzaarze :) Bardzo mi zalezy
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  35. Poszukuję kurtki czarnej motocyklowej taką jaką ma malutkacandy w swoim linku ;p
    Ja proszę o jakieś coś z mojej listy życzeń ;p
    <3 Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  36. mam do podarowania 85sm dla dwoch pierwszych osob, mozecie wystawiac cos w bazaarku lub dodac cos za ta sume do Listy Zyczen ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli ktoś ma jakieś ładne ubrania hb , hhb , le itp. i będzie tak dobry mi je podarować za 2sd/sm będę bardzo wdzięczna i się odwdzięcze

    OdpowiedzUsuń
  38. Macie coś w LŻ za sm? Jeśli ktoś ma proszę się zgłosić pod tym postem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodałam do LŻ szachy za 8 sd, może ktoś może mi je sprezentować? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. KUPIĘ blond fryzurę z YH, ma ktoś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankfotek.pl/view/1710421
      Coś z tego również kupię, jeśli ktoś coś ma, niech napiszę tu/w kg ile chce.

      Usuń
  41. Zapraszam serdecznie na http://lookbook-mss.blogspot.com/, blog o innej grze, może nie każdego zainteresować, no ale cóż.
    Jeśli chodzi o stardoll, to jestem bardzo wymagająca i chciałabym coś z tego: http://i59.tinypic.com/1zdp2bp.png xD

    OdpowiedzUsuń
  42. kupi mi ktoś to piękne futerko, które mam na liście życzeń? :C
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń