28.04.2014

Co warto kupić?: Millionaire Mansion Fashion

Niedawno mieliśmy okazję oglądać nowe meble w sklepie Millionaire Mansion, więc teraz Administracja zafundowała nam pasującą dostawę ubrań. Kolekcja trafiła w mój gust, jest przepych, złota biżuteria i gladiatorki, za którymi przepadam. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, bo ceny są bardzo przystępne.
Jako pierwsza do mojego koszyka wpadła obszerna bluzka w kolorze baby blue. Ma niespotykany, oversize-owy krój i drobne kryształki, które dodają jej uroku. Mimo świetnego wykonania, jej cena jest trochę zawyżona, 17 sd za top to całkiem sporo. Tanią, a za razem uniwersalną rzeczą jest na pewno czarny, wycięty top; Warto też zwrócić uwagę na rzeczy za starmonety - brązowy pasek i beżowe gladiatorki. Z dodatków warta uwagi jest jeszcze neonowa torba i złote kolczyki. Możemy je założyć w Salonie Piękności, ale mimo to myślę, że warto je kupić. Kremowa spódnica midi idealnie leży na doll, a do zrobienia z nią efektownej stylizacji nie potrzeba wielu dodatków. Natomiast czarne spodenki z łańcuchami będą się świetnie prezentowały w typowo grunge-owych setach.
1. woalka - Dior Special Offer, okulary - Limited Edition, chusta - Evil Panda+Decades+Chanel, top - Millionaire Mansion Fashion, spódnica - Millionaire Mansion Fashion, pasek - Dior Special Offer, torebka - Callie's Picks (Chanel), obcasy - Voile;
2. okulary - Limited Edition, kolczyki - Millionaire Mansion Fashion, kurtka - Callie's Picks+Wild Candy+2x Denim & Supply Ralph Lauren, golf - Apres Ski, spódnica - Wild Candy+Fever, torebka - Decades, szpilki - Archive;
3. okulary - Limited Edition, bluzka - Riviera+Bonjour Bizou, choker - Callie's picks (Lavin), spodenki - Pretty 'n Love, rękawiczki - Original Future,  torba - Lavin+Yves Saint Laurent, gladiatorki - Millionaire Mansion Fashion;


Jak Wam się podobał artykuł? Kupiliście coś?

18 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje! Kupię kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest super, stylizacje cudowna ale pierwsza do mnie nie przemawia. Za to trzecie majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są cudowne, zaopatrzyłam się już w kilka drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe stylizacje c;

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie kupię może coś za sm. Fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne stylizacje, zwłaszcza 1 i 3!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Trochę mnie razi że nie zrobiłaś stylizacji na białym, ale to drobiazg ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz idę co nieco kupić, stylizacje świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze kupiłam zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje są świetne, artykuł też :) Zachęciłaś mnie do kupna kilku rzeczy.

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne typy masz, moje są trochę inne. Stylizacje mi się podobają, najlepsza 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę o kupnie czarnego topu i brązowego paska. Bardzo spodobały mi się również spodenki. Trzecie stylizacja jest piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Mhm, chwilowo jestem spłukana jak na ostatnie warunki, więc kupiłam loafersy (mało ich jest na Stardoll).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja jakoś mi się nie spodobała, ale stylizacje jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG, nie wiedziałam że gladiatorki są za sm, dziękówa.

    OdpowiedzUsuń