21.04.2014

Stylizacje za starmonety #4


Kolejny kolor? Nie! Dziś zajmiemy się kwiatami, czyli trendem, który przez długi czas nie opuszcza wybiegów. Przeglądając starplazę możemy znaleźć sporo kwiecistych rzeczy, a na dodatek spora część z nich jest na tyle dobra, że możemy ich spokojnie używać. 








P.S.: Przepraszam za dwutygodniową przerwę. Problemy z internetem oraz nauka nie pozwoliły mi na pisanie postów. Mam nadzieję, że już się to zmieni :)

Co sądzicie o stylizacjach? Lubicie motywy kwiatów?

17 komentarzy:

  1. Czcionka dziwna :( Stylki ładne, druga mnie dość... zaskoczyła. Trzecia jest super!
    Czekam na następny post, lubię Twoje artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Całkiem fajna, pasek z Wild Candy(za sm) idealnie by ją dopełnił
    2. Podoba mi się, ale ten welon niepotrzebny :x
    3. Mistrzostwo, zazdroszczę kopertówki. :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest całkiem ciekawa, jednak dodałabym jakiś pasek, np. złoty :)
    Druga chyba najmniej mi się spodobała. Ten welon i kapelusz jakoś mi tu nie pasuje.
    Uważam, że najładniej wyszła Ci trzecia stylizacja. Cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga kompletnie mi się nie podoba, pierwsza jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i trzecia ładna, w drugiej pozbyłabym się welonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja- tak Ci zazdroszczę sukienki i butów :(
    Wszystkie są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia jest cudowna, pozostałe średnio mi się podobają. :)
    Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Ja bym dała inne buty. Zacna stylizacja bardzo mi się podoba!
    2. Ładniutka ;)
    3. OMG JAKA ŚLICZNA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza i trzecia - ideał, a druga ładna, ale wg. mnie lepsza by była bez tego welonu :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pierwsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza najlepsza, ale chyba była już podobna. No i błagam, zmień czcionkę.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 3 świetne ale czcionki nie da się czytać.

    OdpowiedzUsuń