15.04.2014

Must Have #26

 

1) White Chanel Inspired Purse, 15 sd, Callie's Picks - Bardzo ładna, lekko brokatowa torebka na ramię oryginalnie z Chanel. Warto ją mieć pomimo ceny.

2) Silk Shirt, 13 sd, Callie's Picks - Znana i lubiana biała koszula z CP. Jest bardzo dobrze wykonana i niezwykle uniwersalna.

3) Ralph Hat, 12 sd, Denim & Supply - Na stardoll jest mało porządnych kapeluszy, ale ten jest jednym z wyjątków. Gorąco go polecam, jest idealny do streetowych stylizacji.

4) Grey Rectangle Skirt, 12 sd, Bonjour Bizou - Ostatnio dość popularna, pół-transparentna spódnica z BB. Jest bardzo fajną podstawą setu, a dolna część dostarcza oryginalności.

5) Black Holiday Sandals, 120 sm, It Girls - Proste, czarne sandałki. Mało jest takich za starmonety, dlatego warto je nabyć do swojej szafy.

 
 1) kolczyki Special Offer | sukienka Wild Candy | pasek Special Offer | torebka CP | sandały Special Offer

2) okulary Nelly | koszula CP | top Voile | torba LE | spodnie Killah | szpilki SLP Tribute

3) kapelusz Denim & Supply | kurtka Chanel | top Fallen Angel
| spodnie Fallen Angel | kopertówka Chanel | glany DKNY

4) kołnierz Special Offer | koszula Nelly | spódnica BB | pasek Wild Candy | kopertówka Special Offer | sandały HB

5) top LE | kamizelka It Girls | szorty It Girls | torebka Special Offer | naszyjnik PPQ | sandałki It Girls

Jak Wam podobał się artykuł? Liczę na masę komentarzy!

12 komentarzy:

  1. Muszę mieć tą spódnicę. C:
    Stylizacje ładne,mostatnia najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić torebkę. Ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię czarne sandałki i pół-transparentną spódnicę. Mam białą koszulę z Archive. Podoba mi się ostatnia stylizacja.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i bluzka jest ładna. Stylizacje mnie nie zaskoczyły, są przeciętne. Ostatnia jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić spódnice, jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam buty, koszule muszę kupić. Stylizacje takie sobie. W każdej coś mi nie pasuje, ale ostatnia jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tylko kapelusza, nie podoba mi sie. Stylizacje ładne, mi sie podoba 1 i 5.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko koszulę, muszę dokupić torebkę, spódnicę, kapelusz, w sumie wszystko co jest tu pokazane. Podobają mi się trzecia i ostatnia stylizacja.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  9. "Liczę na masę komentarzy" oookeeeej..
    Stylizacje są nawet nawet, ostatnia najlepsza! Przekonałaś mnie do zakupu kapelusza, spódnicy i sandałków ;)
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  10. Za pewne kupię spódnicę i sandałki, cudne stylizacje c:

    OdpowiedzUsuń
  11. pani nivea kiedy w koncu oglosi wyniki konkursow ze scenami z seriali??????

    OdpowiedzUsuń