28.01.2015

Models Inspired #3

No i naskrobałam kolejny post o modelkach, huhu. O kim dzisiaj?



Magdalena Jasek
Kolejna już Polka, którą może poszczycić się nasz kraj, jeżeli chodzi o przemysł modowy. Magda urodziła się w Warszawie, a jej znakiem szczególnym są piękne, rude włosy i niebieskie oczy. Jasek pracuje m.in dla Valentino, Louis Vuitton, Prady czy Zary.
Jak zwykle przedstawiam Wam też twarz modelki w świecie stardoll- myślę, że wyszło znośnie.


Stylizacja, którą zainspirowałam się dzisiaj zdecydowanie nie należy do skomplikowanych i wielce wymyślnych. Do jej odwzorowania skłoniły mnie jednak ilości pięknej jakości zdjęć właśnie tego zestawu, a wiecie lub nie, mam słabość do dużych zdjęć, dlatego trochę ich tu będzie!

 

Poniżej moja propozycja outfitu. Nie wszystko (prawie nic) jest identyczne, ale właśnie o to chodzi w inspirowaniu się, prawda?



Słyszeliście już o Magdzie Jasek? 
Spodobał Wam się dzisiejszy post?
  

8 komentarzy:

  1. Fajnie odwzorowana twarz, w stylizacji zmieniłabym chyba spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rzeczywiście twarz bardzo realistyczna. Jestem pod wrażeniem podobieństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jej nazwisko obiło mi się o uszy, ale nie skojarzyłabym go z osobą. Podoba mi się typ jej urody, nieźle go odwzorowałaś na stardoll. Podobnie z outfitem, wybrałaś idealną koszulę, bo nadruk jest praktycznie taki sam jak w realnej stylizacji, tyle że powiększony. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny kolor włosów, mój jest mniej intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarz zrobiłaś bardzo ładną *.*
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie odwzorowana twarz, stylka też mi się podoba :) A modelka piękna, lubię taką specyficzną urodę u kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda! Razem z Rudnicką sa naszymi ulubionymi, dosc nowymi polskimi modelkami. Razem z Jagaciak i Frackowiak sa w naszej czolowce najnajnajnaj :)
    Magda jest super osoba, lubimy czytac z nia wywiady, ma rzeczywiscie piekna twarz i to cos. Na wybiegach zawsze blyszczy, wyroznia sie z ta swoja ruda czupryna. Trzymamy za nia kciuki!
    Doll nawet podobna, stylka boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zaskoczona, ale nazwisko kojarzę! moim zdaniem, gdyby brwi byłyby jeszcze niżej, twarz byłaby odwzorowana idealnie, ale nawet mimo tego doll jest bardzo podobna. stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń