26.01.2015

Kłopotliwe ubrania

Witajcie! Oto i jest mój pierwszy post z tego działu po długiej przerwie. Z wprawy raczej nie wyszłam jeśli chodzi o pisanie, jednak nie wiem co ze stylizacjami - ocenę pozostawię Wam :)

W dzisiejszym poście możecie zobaczyć trzy stylizacje pomimo tego, że dostałam jedynie dwie propozycje ubrań. Jedną rzecz dodałam od siebie. Możecie zobaczyć ją w pierwszej stylizacji, a jest to czerwony sweter z tygrysem, który pochodzi z LE. Dałam za niego 150sd i nie wiem czemu to zrobiłam. Nie lubię gdy mam coś w szafie, czego nie używam, dlatego gdy zobaczę taką rzecz, to próbuje coś z nią zrobić. Ten sweter postanowiłam połączyć z czarnymi elementami, ponieważ w innym przypadku łatwo byłoby popełnić modową wpadkę. Pod czarną futrzaną kamizelkę dałam inną, zwykłą, aby optycznie wydłużyć tą górną. W drugiej stylizacji głównym elementem jest niebieski golf, który znajdziecie w nowej kolekcji Apres Ski za 14sd. Zakrywa on tylko piersi, dlatego jakoś nie mogłam sobie wyobrazić, aby połączyć go z zwykłymi spodniami. Sukienka wydała mi się wprost idealna. Do tego czarne dodatki. Z ostatnią rzeczą miałam najwięcej kłopotów. Mowa oczywiście o bluzce z futrzanym elementem, którą znajdziecie w Original Future za 13sd. Przypominam mi ona element stroju superbohatera. Nic mi do tej bluzki nie pasowało, dlatego ponownie postawiłam na czerń. Torebki nie ma, bo nic mi nie odpowiadało. 


*jeśli chcecie zobaczyć stylizacje w większym rozmiarze, kliknijcie na obrazek.

Czekam na Wasze komentarze!

Pod tym postem możecie zostawić screeny ubrań wraz z nazwą sklepu lub dokładny opis danej rzeczy (nazwa sklepu, cena, dokładny wygląd) z którymi macie problem. Dana rzecz musi znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp. Aby post się pojawił muszę mieć min. 2 propozycje!

5 komentarzy:

  1. Druga stylizacja najlepiej wyszła jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się takiego wykorzystania tego golfa, wyszło naprawdę świetnie! :) Pozostałe dwie stylizacje również są bardzo fajne. Na drugiej stronie w Velvet Orchid jest koszulka w takim jakby niebiesko-fioletowym odcieniu za 142sm, ciekawa jestem, jaki będziesz miała na nią pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o te ciuchy, to żadne z nich mi się nie podoba, ale myślę, że udało Ci się wykorzystać potencjał swetra i golfu, wyglądają dobrze w stylizacjach. Do bluzki chyba się jednak nie przekonam, ale to nie Twoja wina, jest po prostu straszna :p

    Jeśli chodzi o moją propozycję to wybieram przezroczysty płaszczyk HB z Velvet Orchid, jest na samym początku pierwszej strony sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z golfem z as najlepiej ci wyszło, zakrycie go sukienką było genialnym pomysłem!

    OdpowiedzUsuń