19.01.2015

Powrót

Witajcie kochani! Dawno mnie tu nie było, dziś mijają dokładnie dwa miesiące! To niesamowite jak ten czas szybko leci. Małymi kroczkami wkraczam ponownie w tą strefę stardoll i wracam także do Was. Pewnie są tu nowe osoby, które w ogóle nie wiedzą, że tu kiedyś pisałam i co robiłam albo takie, które mnie nie pamiętają. Dla tych osób, jestem Karolina i pisze w dziale Kłopotliwe ubrania. Co tydzień, w poniedziałek, pojawią się posty z mojej strony, w których zobaczycie stylizacje z pomysłem na wykorzystanie ubrań, które sprawiają Wam kłopot. 
Pod tym postem możecie zostawić screeny ubrań wraz z nazwą sklepu lub dokładny opis danej rzeczy (nazwa sklepu, cena, dokładny wygląd) z którymi macie problem. Dana rzecz musi znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp. Aby post się pojawił muszę mieć min. 2 propozycje!

Miło znowu do Was wrócić :)

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że już jesteś! Co do propozycji: 6 strona Original Future, druga bluzka w drugim rzędzie, 12 sd, taka niebieska z żółtym futrem, "oversize collar vest" i proszę o niezakrywanie jej jakąkolwiek kurtką. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, brakowało mi trochę Twoich postów. W nowym Aprés Ski na trzecim manekinie jest taki golf z rękawami, w kolorze brudnego niebieskiego. Nie ukrywam, że jestem ciekawa jego wykorzystania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nacieszyłam z twojego powrotu na cs'ie, także tutaj pozostaje mi życzyć powodzenia, czekam z niecierpliwością na twoje posty. :D

    OdpowiedzUsuń