22.01.2015

Poradnik makijażu

puder - Bronze Blush
szminka - Lipstick Cream Pink
ołówek do brwi - Eyebrow Pencil Brown
2x błyszczyk - Maniac Lipstick 05 + Maniac Lipstick 06
2x cień do powiek - Dracula Red Eyeshadow + Thistle Violet Shadow


KROK I


Czerwonym cieniem malujemy górną powiekę. Ja nałożyłam 3 warstwy.
--------------------------------

KROK II


Szaro-fioletowym cieniem malujemy górną powiekę. Okrążamy nim poprzedni cień.
--------------------------------

KROK III


Pierwszym z kolorowych błyszczyków malujemy całe usta.
--------------------------------

KROK IV


Jaśniejszym błyszczykiem malujemy kreskę od jednego do drugiego kącika ust.
--------------------------------

KROK V


Tym razem kremową szminką malujemy środek ust tak jak na obrazku.
--------------------------------

KROK VI


Czas na brwi. Ołówkiem w kolorze włosów cieniujemy je tak, 
aby przy wewnętrznej stronie były ciemniejsze.
--------------------------------

KROK VII


Na koniec na policzki nakładamy jedną warstwę brązowego pudru. 
--------------------------------

EFEKT KOŃCOWY


Podoba się wam?

8 komentarzy:

  1. Mocne oczy i usta, w dodatku w tym samym kolorze... Mnie to nie przekonuje. Oddzielnie okej, razem na pewno nie. W większości przypadków sprawdza się zasada - mocne oczy, delikatne usta i odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta jakoś mnie nie przekonały, reszta supcio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że cienie trochę zbyt mocno skierowane do środka, ale tak czy inaczej - jest ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie tak zaczęłam malować doll. Pewnie jeszcze pokażę takie makijaże, bo bardzo mi się to spodobało. :)

      Usuń
    2. Przynajmniej nie jest tak typowo. :)

      Usuń
  4. Świetny, chyba pierwszy raz nie mam niczego do ust! :)

    OdpowiedzUsuń