27.01.2015

Must Have #42

Dzisiaj pomieszanie z poplątaniem, trochę rzeczy za SM i za SD. Jak widzicie, wybrałam kolorowe rzeczy, które u mnie aż tak powszechne nie są- dla nich jednak nie mogłam się oprzeć!



1) Luxe Patent Clutch | Museum Mile Fashion | 5 sd - Kopertówka z najnowszej kolekcji Museum Mile, zdecydowanie jedna z najlepszych rzeczy z tej dostawy. Uniwersalny krój, przy czym zauważamy nieszablonowe połączenie kolorystyczne. Cena nie jest przesadzona, co jest dodatkowym plusem.

2) Tartan Wool Scarf | Nelly.com | 12 sd - Co ja poradzę na to, że marka Nelly (na SD i w realu) produkuje takie piękne ciuchy? Ta chusta nie jest tania, ale warto mimo to ją kupić. Szal a'la Burberry i w odcieniach czerwieni- strzał w dziesiątkę, zgadzacie się ze mną?

3) Hong Kong Pants | Evil Panda | 89 sm - Do tych spodni przekonałam się niedawno. Mają świetny, żywy kolor i wyglądają jak wykonane ze skóry. Łatwo zrobić z nimi kiczowatą stylizację, ale jeżeli odrobinę się przyłożymy, efekt wyjdzie świetny. I ta cena!

4) See Trough Blouse | It Girls | 104 sm - Częściowo transparentny sweterek w uroczym kolorze baby blue. To jedna z tych rzeczy, które trzeba mieć...tak po prostu. Idealny do streetowych stylizacji, będzie tworzył zgrany duet z czarną, skórzaną ramoneską- efekt gwarantowany.

5) Lace Riccardo Boots | Fallen Angel Girls | 86 sm - Bardzo ciekawe, białe sneakersy. Są jedyne w swoim rodzaju z tego względu, że są wykonane z...koronki. Są lekko transparentne, po bokach mają delikatne ćwieki. Aż się dziwie, że możemy kupić ja za starmonety!


1) kopertówka MM Fashion | spódnica Basics | bluzka Archive | sandałki Nelly.com | kapelusz Bratz  

2) szal Nelly.com | spodnie Chanel | koszula Denim&Supply | płaszcz Stardesign | buty Nelly.com |  kapelusz Killah

3) spodnie Evil Panda | top Tingeling | bodychain Riviera | branoletka Rio | sandałki Young Hollywood | kopertówka The JetSet

4) sweter It Girls | spodnie Killah | sandałki Voile | torebka Royalty | okulary MM Fashion

5) buty Fallen Angel | legginsy Apres Ski | bluzka It Girls | daszek No Name | kopertówka Hot Buys 

Jak Wam się podobał dzisiejszy artykuł?

7 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje sa przesliczne ;)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuszę się na kopertówkę z Millionaire Mansion Fashion i może na spodnie, jeśli będę miała na nie pomysł. Stylki świetne, według mnie najlepsza jest właśnie ta z tymi niebieskimi spodniami, cudnie je skomponowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje , jak zawsze na poziomie . Na pewno dokupie trampki , nigdy wcześniej się nim nie przyglądałam . Zaciekawiło mnie to, że są z koronki . Co do szaliczka z nelly , można go zdobyć za darmo ściągając aplikacje downtown na tablet i korzystając z funkcji schowka już na komputerze . Tak właśnie te cudeńko trafiło w moje ręce *.*
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebkę muszę kupić, jest świetna. Druga stylizacja mi wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić torebkę i sweterek :) Ładne stylizacje, najbardziej spodobała mi się druga :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam, że trn sweterek jest za sd, co za miła niespodzianka. buty już posiadam, twoja stylizacja z nimi jest prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze cztery stylizacje genialne, mam wszystko z tego must have c:

    OdpowiedzUsuń