24.01.2015

Strój Dnia #1

Postanowiłyśmy utworzyć nowy dział, w którym publikować będziemy ciekawe stylizacje uchwycone przez naszą załogę. Będziemy starać się znajdować osoby mało popularne, by pokazać Wam, że wszyscy potrafią tworzyć coś wspaniałego! Dzisiejszy outfit należy natomiast do minaj131. Użytkowniczka pochodzi z Brazylii i ma 16 lat. Od dłuższego czasu obserwuję jej stylizacje, charakteryzują się świetnym doborem dodatków.

Ten strój przypomina mi zeszłe lato. Kolorystyka jest cudowna, a całość mimo małej ilości rzeczy nie daje odczucia pustki. Świetnie wyeksponowana została zwiewna sukienka, którą niewątpliwie warto mieć w swojej szafie. Zwykle nie zwracam uwagi na biżuterię, ale porwały mnie kolczyki. Świetnie wpasowują się w wakacyjny klimat stylizacji! Pozytywne wrażenie u mnie potęguje nietuzinkowa twarz, którą odznacza się brazylijska stylistka. Krótko mówiąc, wszystko mi się tutaj podoba. Zresztą co ja będę pisała, zobaczcie sami!


Wam też spodobała się jej stylizacja? Jeśli tak, to zajrzyjcie na jej konto i oczekujcie kolejnych ciekawych pomysłów z jej strony. Nie zapomnijcie skomentować i ocenić ten post, dajcie znać co możemy poprawić!
Nie zapomnijcie o castingu odbywającym się teraz na naszym blogu, spróbujcie swojej szansy i w nim.

10 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka całość mi się podobała, ale jak się przyjrzałem to buty i torebka mi się jednak trochę gryzą i tylko z pozoru wyglądają razem spoko. Ale góra przyzwoita. Fajny pomysł na nowy dział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł . Stylizacja dolki na pierwszy rzut oka zwyczajna , jednak po dłuższych oględzinnach całość sprawia wrażenie naprawde zgranej i przemyślanej . Świetne dodatki , na pewno odwiedze jej apartament ;3
    Natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylka, chociaż doll trochę przeraża :p widziałam już wcześniej ten look na the stardoll lookbook

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie twarz lalki jest straszna, ale za to stylizacja idealnie pasuje do murzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarz jest intrygująca, a stylizacja rzeczywiście wspaniała. Dodatki są wręcz idealnie dobrane, całość wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest ładniutka, ale kości policzkowe, jezu!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja cudowna, ale twarz mnie przeraża :3
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń