12.01.2015

Lookbook- Young Hollywood

Najnowsza kolekcja obejmuje sukienkę Alessandry Ambrosio w czasie imprezy VS, suknię Chloe Moretz z Cannes i komplet Rihanny na pokazie Altuzarra SS 2015. Postanowiłam zmierzyć się z kupionymi przeze mnie rzeczami i przy okazji przedstawić Wam, co uważam za najbardziej warte kupna.


Co prawda biała suknia i czarne szorty zostały już wyprzedane, ale kilka rzeczy jeszcze się ostało. Jako pierwszy do koszyka wpadł czarny blazer z frędzlami w cenie 86 sd. Zainwestowałam też w dwie pary butów- jasne szpilki i czarne szpilki o ciekawym kroju. Wahałam się też nad czarnymi sandałkami i widziałam, że wiele osób się na nie skusiło. Jednak w Bonjour Bizou znajdują się prawie identyczne i nie widzę potrzeby wydawania 20 sd więcej tylko przez metkę. Trzeba przyznać, że biała sukienka jest piękna i jej wykonanie zachwyca, natomiast wydawanie na nią 131 sd...nie jest to praktyczny ciuch, dlatego tym razem odpuściłam sobie suknie balowe. 

Teraz pora na stylizacje. W pierwszej użyłam blazera i czarnych szpilek, w drugiej natomiast bazą były jasne sandałki. Która stylka bardziej przypadła Wam do gustu?


1) blazer YH | spodnie OF | szpilki YH | chanelka Special Offer | body chain Riviera
2) spódniczka PPQ | blazer It Girls | torebka Special Offer | sandałki YH | koszula Denim&Supply 

10 komentarzy:

  1. Kolekcja nie spodobała mi się i nic nie kupiłam. Białe i czarne sandałki z YH są praktycznie identyczne do tych z It Girls za starmonety, więc moim zdaniem nie opłaca się ich kupować. Drugie czarne buty kompletnie nie przypadły mi do gustu, tak samo jak marynarka. Ogólnie z kolekcji spodobała mi się jedynie biała suknia, ale za dużo kosztowała no i była już dawno wyprzedana. Przynajmniej zaoszczędziłam trochę stardollarów. Stylizacje obie bardzo mi się spodobały. Szczególnie druga!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest suuuuper! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje super , w szczególności pierwsza :) . Idealna , super wygląda body chain pod marynarką *.*. Jeśli chodzi o zakupu w YH mi przydałyby się tylko buty na cienkich paseczkach , ale pewnie już ich nie ma .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam tylko tej krótkiej sukienki, bo wygląda koszmarnie. Wszystkie szpilki mi się bardzo podobają, zwłaszcza te złote, szorty są fajne i uniwersalne, blazer nadal budzi we mnie mieszane uczucia, no ale zdecydowałem się go kupić, a biała kiecka jest po prostu ładna, a że akurat miałem kasę, to też wylądowała w moim apartamencie.
    Stylki mi się podobają, choć pierwsza chyba bardziej, ta druga jest nieco mniej wyrazista :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kiecka na żywo nie lepsza. XD
      http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/03/23AF1A6900000578-2858556-Sex_appeal_Alessandra_Ambrosio_showed_off_her_ample_assets_as_sh-14_1417581765479.jpg

      Usuń
  5. Pierwsza jest cudowna, bodychain świetnie tu wygląda. Chociaż druga też mi się podoba, ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba lepsza pierwsza, ale obie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja - genialna!

    OdpowiedzUsuń