20.01.2015

Must Have #41

Dzisiaj wyjątkowo dość drogie ubrania, ale obiecuję, to się zmieni z następnym moim numerem! Stylizacje też trochę bardzo kiczowate, co poradzę, takie mi się ostatnio spodobały. Wracając do ubrań, to fajnie się dzisiaj (zupełnie przypadkowo, przysięgam) skomponowały, nie sądzicie? Tak czy owak, zapraszam do czytania.


1) Beaded Coutre Tee, Voile, 11 sd - Świetny top o ciekawej fakturze. Jest to absolutnie moja ulubiona rzecz z tego sklepu! Pozornie zwykły biały top, ale siateczka i ozdoby dodają mu oryginalności.

2) Platform Ankle Strap Pump, Nelly, 9 sd - Proste, białe sandałki. Takich zdecydowanie brakowało w mojej szafie, na szczęście do niedawna! Cena nie przeraża, a wykonanie jest uniwersalne.

3) Charlotte Purse, Fallen Angel, 13 sd - Czarna, skórzana torba na ramię. Lepsza raczej do codziennych stylizacji, ale pasuje prawie do wszystkiego, co skłoniło mnie do jej kupna. Serdecznie polecam wszystkim!

4) White Buckled Ski Belt, Apres Ski, 41 sm - Świetny pasek w świetnej cenie! Jest to chyba jedyny porządny biały pasek w portalu, bardzo dobrze wpasowuje się we wszystkie kryteria. Trzeba go mieć!

5) Janice Short Skirt, Nelly, 13 sd - Moja nowa zdobycz i absolutna perełka. Od pierwszego ujrzenia polubiłam tę spódnicę, bo pasuje do mnóstwa rzeczy. Ma ciekawy odcień wręcz przechodzący w brąz, który ujrzymy w różnych innych stardollowych ubraniach. To pomoże nam w jej stylizowaniu.


1) kapelusz Bonjour Bizou | top Voile | szorty LE | torebka Special Offer + LE | obcasy Rio

2) wianek LE | koszula Wild Candy | torebka Callie's Picks | szorty Killah | sandałki Nelly

3) kapelusz Bonjour Bizou | sukienka Original Future | torebka Fallen Angel | kozaki YH

4) kapelusz Bonjour Bizou | bluzka It Girls | pasek Apres Ski | spodnie Bonjour Bizou | torebka Limited Edition | sandałki Bonjour Bizou

5) kapelusz Bonjour Bizou | blazer ELLE | top Basics | spódniczka Nelly | torba LE | sandałki LE

Jak Wam się spodobał dzisiejszy artykuł w całości? Macie już te rzeczy, a może planujecie kupić? Mam też inne pytanie dotyczące artykułów modowych na S.W.W. Jakie posty chcielibyście czytać w ferie? Coś w stylu przeglądów ciekawszych sklepów, porządkowania szaf czy czegoś w ten deseń? Piszcie!

7 komentarzy:

  1. Z zadowoleniem przyznaję, że posiadam wszystko oprócz dwójeczki :D Co do stylizacji, bardzo fajnie poradziłaś sobie z paskiem, mnie drażniło to, że jest taki "wygięty" - najlepsze prace to zdecydowanie 3, 4, 5. Artykuł się jak zwykle przyjemnie czyta, a w ferie poczytałabym coś w stylu porządkowania szaf.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić ten biały top, a resztę mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszycho :D Najbardziej do gustu przypadły mi stylizacje numer 1 i 2 (świetne w każdym calu), 4 i 5 też mi się podobają (proste, ale efektowne). W 3 razi mnie długość sukienki w połączeniu z kozakami, poza tym brak zarzutów :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chyba tylko 3 i 4, więc muszę się wybrać na zakupy :) Jeśli chodzi o stylizację, to najbardziej podoba mi się 2, 3 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam 5, ale jak dla mnie troche tandetne wykonanie a cienie sa beznadziejne
    stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedwczoraj dokupiłam obcasy, przymierzałam się do tego od pewnego czasu. W najbliższym czasie postaram się jeszcze nabyć top. Ze stylizacji najbardziej spodobała mi się trzecia i czwarta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ubrania i stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń