6.01.2015

Must Have #39

Witam w pierwszym artykule Must Have w tym roku! To wydanie należy chyba do najbardziej kolorowych. Prawie wszystkie przedstawione dzisiaj ubrania kupimy za starmonety, co pewnie sprzyja naszym podziurawionym przez Tribute portfelom. Stylizacje nie należą do najlepszych i jestem tego świadoma. Zapraszam!
 
1) Fence Print Shirt, Original Future, 102 sm - Długo nie byłam przekonana co do tej koszuli, ale pokochałam jej kolorystykę i ciekawy wzór. Gorąco ją polecam, szczególnie z powodu jej ceny.

2) Striped Clutch, Wild Candy, 92 sm - Genialna kopertówka za grosze. Nie wyobrażam sobie swojej szafy bez niej, ponieważ ma świetny wzór, ładne zdobienia i co najważniejsze nie uszczupla portfela!

3) Platform Runners, Original Future, 130 sm - Ostatnio stały się bardzo popularne pewnie za sprawą waluty w której występują. Te buty mnie zachwycają przede wszystkim wykonaniem i pomysłem, są warte kupna.

4) Michelle Faux Leather Pants, It Girls, 13 sd - Moja nowa zdobycz, czyli świetne kolorystycznie i fakturowo spodnie. Lubię wrażenie jakie wywierają swoją głębią koloru i niecodziennym materiałem.

5) Check Print Scarf, ?, 36 sm - Kraciasta szarfa to mój nowy nabytek, który od razu pokochałam. Kosztuje praktycznie nic, a ciekawie urozmaica stylizacje. W mojej szafie to absolutny hit!



1) koszula Original Future | spodnie Wild Candy | kopertówka Voile | sandały Limited Edition

2) kurtka ELLE | bluzka WOTW | spodnie Limited Edition | kopertówka Wild Candy | szpilki SLP Tribute

3) koszula Zuhair Murad Tribute | spodnie BB | torebka Limited Edition | buty Original Future

4) bluzka Basics | spodnie It Girls | torebka Versus Tribute | buty Nelly.com

5) top Pals | legginsy ? | szarfa ? | torebka Callie's Picks | sandałki Bonjour Bizou

Jak Wam spodobały się rzeczy?
Która stylizacja podoba Wam się najbardziej?

12 komentarzy:

  1. Trzy stylizacje od prawej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł, świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę nabyć tę koszulę, pozostałe rzeczy mam (no, oprócz spodni, ale na nie musiałabym oszczędzać. Ach ten wieczny brak pieniędzy). Ze stylizacji najbardziej przypadła mi do gustu trzecia i czwarta. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj zauważyłam szarfę i kupiłam :). Podoba mi się 2 i 4 stylizacja. 3 wygląda bardzo fajnie, ale wg. mnie te buty wcale do niej nie pasują :(.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie najlepsza stylizacja to nr 2 . Zakochałam się w tych spodniach *.*
    Napewno zainwestuje w szarfę i w najbliższym czasie kupie spodnie :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  7. itemy nie za ciekawe moim zdaniem, ale stylizacje ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  8. 1, 3, 4 - geniusz! Wyszło świetnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynkę dostałam w tv, mam 3, kupię 4. Czwarta stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie za bardzo mi się podoba ta kopertówka i szarfa, reszta ubrań jest świetna. Co do stylizacji - 1, 2 i 4 są fantastyczne, bardzo mi się spodobały. W czwartej nie podoba mi się bluzka, a 5 jest dla mnie za kolorowa. Świetny post!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  11. 2,3 i 4 to moje ulubione w tym wydaniu! Jedynka się spoko prezentuje, ale zmieniłbym kolor paznokci :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze sa buty i spodnie. Mamy tak malo czasu, ze nie ogarniamy co wchodzi do starplazy, dobrze o nich wiedziec :D
    3 i 4 genialne, reszta ladna ;)

    OdpowiedzUsuń