31.01.2015

2 sposoby na...torebkę Hot Buys

We wtorek do Starplazy zawitał najnowszy Hot Buys- jest to czarna torebka ze srebrnymi elementami, a jej cena to 10 sd. To jeden z lepszych "gorących zakupów" tego miesiąca, więc serdecznie polecam Wam jej zakup. Jest uniwersalna, a właśnie to lubimy, prawda?


Wykonałam dwie stylizacje z jej użyciem. Wybaczcie brak opisów, ale w tej chwili moja głowa przepełniona jest pytaniami typu "o której wziąć te tabletki", a nie kreatywnymi opisami stylizacji. Następnym razem obiecuję poprawę!


1)  torebka Rio | legginsy Basics | bluzka Special Offer | buty HHB | naszyjnik Fallen Angel
2) torebka Rio | ogrodniczki Killah | koszula Pretty n'Love | szpilki Velvet Orchid | okulary Mr.

Co myślicie o tej torebce i moich stylizacjach?


11 komentarzy:

  1. Strasznie nie podoba mi się ta torebka, kwestia gustu. Stylizacje też jakoś mi nie przypadły, ale pierwsza lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza to mistrzostwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza idealnie pasuje do tej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jakoś bardzo mi się nie spodobała, ale to, jak ją zastosowałaś w pierwszej stylce, zasługuje na pochwałę!

    OdpowiedzUsuń
  5. W torebce denerwuje mnie ten ciemnozielony przebłysk, dlatego zrezygnowałam z jej zakupu. Ze stylizacji pierwsza jest o wiele lepsza, genialna rzekłabym - torebka wygląda tu świetnie (i ten cudny asymetryczny top też :D).

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka przyzwoita, ale chyba nie zdecyduje sie na jej zakup... stylizacja pierwsza mi sie podoba, natomiast druga juz nie za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebką jest naprawdę ładna , jednak mogę się spokojnie bez niej obejść . Raczej nie kupię . Stylizacje nr. 1 odrobinę bardziej mi przypadła do gustu .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że torebka nie jest czysto-czarna. Gdyby tak było od razu bym ją kupiła, a tak to się waham. Pierwsza stylizacja jest świetna, druga mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylka super, w drugiej nie pasuje mi torebka właśnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza jest śliczna, druga też całkiem ładna :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń