16.01.2015

2 sposoby...płaszcz Hot Buys

Wczoraj do starplazy zawitał kolejny styczniowy Hot Buys, jest to transparenty płaszczyk inspirowany MiuMiu. Spodobał mi się już na zapowiedziach, dlatego gdy tylko stał się dostępny trafił do mojego koszyka. Z komentarzy na innych blogach wywnioskowałam, że nie jestem jedyną osobą, której ten płaszczyk przypadł do gustu. Wiele osób, mimo licznych narzekań na cenę, postanowiło w niego zainwestować. I słusznie! 


Przygotowałam dwie stylizacje z użyciem ww płaszczyka. W pierwszej płaszcz zestawiłam z czarną, elegancką resztą. Chciałam uzyskać efekt typu "idę na imprezę, ale akurat pada deszcz" haha. Druga stylka- streetstylowa. Do tego płaszcza idealnie pasowały mi rurki z LE i kopertówka z kluczami, do transparentności nakrycia nawiązałam też poprzez drugą kopertówkę, te z okularami. 


1) bluzka Amy Claire | spódniczka The JetSet | torebka Chanel | sandałki Nelly.com | kolia SLP
2) spodnie LE | top Basics | pasek Chanel | buty Original Future | kopertówki Archive & Hot Buys | czapka Original Future

Co myślicie o tym płaszczyku i moich stylizacjach?

12 komentarzy:

  1. mam wrazenie jakbyś zupełnie zniszczyła swojej lali figurę w obu stylizacjach :( ale pierwsza i tak sliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz jest genialny, ma świetny krój i transparentny materiał. Oczywiście zamierzam go zakupić. Co do stylizacji, pierwsza bardzo mi się podoba, a druga wcale. Moim zdaniem w drugiej jest za dużo wzorów, kolorów, materiałów... Nie wiem, jest taka przytłaczająca ta stylizacja XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja świetna, ale nie kupię tej kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk jest świetny, postaram się na niego przyoszczędzić. Ze stylizacji bardziej podoba mi się pierwsza, w której świetnie skomponowałaś bazę i dobrałaś kolor szminki, za to w drugiej rewelacyjnie wykorzystałaś spodnie i czapkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, jednak ogólnie to ten płaszcz bardziej podobał mi się w spoilerach niż na jakiejkolwiek doll.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz jest genialny , niestey nie bd mógł zagościć w szafie mojej doll . Jak dla mnie jeden z lepszych hb od dłuższego czasu . Pierwsza stylizacja idealna <3
    Natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest cudowna, płaszczyk ląduje w wishliście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja super, w drugiej spodnie mi nie do końca pasują :p

    OdpowiedzUsuń