8.01.2015

Poradnik makijażu

Dziś pokażę wam połączenie czerwieni z kolorem niebieskim na oczach. 
Oczywiście możecie wykonać ten makijaż w innych barwach. 
Potrzebujemy:
puder - Blush Soleil D´or
eyeliner - Cobalt Blue Eyeliner
ołówek do brwi - Eyebrow Pencil Brown
2x szminka - Quest Lipstick Orange + Coral Lipstick
2x cień do powiek - Fire Brick Shadow + MSW 13 Nude Eyeshadow


KROK I


Bordowym cieniem malujemy górną powiekę. Ja zaczęłam od zewnętrznego kącika oka, 
a skończyłam przy granicy, w której nie da się już nakładać kosmetyków.
--------------------------

KROK II


Przy wewnętrznym kąciku nakładamy jasno szary cień. Najlepiej 2-3 warstwy.
--------------------------

KROK III


Niebieskim eyelinerem rysujemy cieniutką kreskę jak na obrazku.
--------------------------

KROK IV


Ołówkiem malujemy brwi. Rysujemy coraz mniejsze kreski 
zaczynając od wewnętrznej strony.
--------------------------

KROK V


Ponownie sięgamy po eyeliner. Tym razem rysujemy nim kreskę na dole.
--------------------------

KROK VI


Policzki pudrujemy jasno brązowym pudrem. Zaznaczamy nim krańce twarzy naszej doll.
--------------------------

KROK VII


Pomarańczową szminką malujemy całe usta.
--------------------------

KROK VIII


Na poprzednią szminkę nakładamy kolejną, tym razem cielistą. 
--------------------------

EFEKT KOŃCOWY


Podoba się wam? 

8 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tym połączeniem kolorów, ale tutaj prezentuje się ciekawy, śliczny mejkap. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda serio bardzo ładnie, ale ja bym dodała coś niebieskiego pomiędzy dwie kreski eyelinera. Taki mój własny wymysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wykonanie, ale kolory mi się pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł bardzo orginalny i starannie pomalowane oczy, ale ten niebieski z kosmosu nie wygląda najlepiej. Gdybyś dodała jeszcze niebieski cień byłboby lepiej.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny make-up . Ogólnie nie lubię połączeń tak bardzo mocnych kolorów jak bordo i błękit , ale w tej aranżacji wszystko jest starannie wymierzone i całość wygląda bardzo ciekawie .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę hipsta, mówiąc, że lubię to połączenie. Oczywiście raczej w takich odcieniach, kiedy aż tak bardzo nie razi. Kreski prezentują się tak intrygująco, super jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, podobają mi się kreski. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się brwi i policzki, ale całość wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń