24.01.2015

Casting, nowi redaktorzy pilnie poszukiwani!

Jeżeli masz głowę pełną pomysłów to jest właśnie miejsce dla Ciebie!

Poszukujemy osób, które chcą zająć się następującymi działami:

DIY, Co tydzień pojawiałby się post, w którym ukazywałyby się pomysły na ciekawe połączenia kilku rzeczy w jednolitą całość. Najlepiej, by posty miały jakiś spójny temat, przykładowo obuwie. Następnie ukazywane byłyby stylizacje lub idee wykorzystania powstałych.
przykładowe pomysły na DIY

Historia Sklepów, Opis sklepów, które kiedyś znajdowały się w Starplazie. Przedstawienie wystaw poprzez obrazki, dawne wspomnienia. Tutaj liczy się długość stażu na Stardoll, dobra pamięć i umiejętność wyszukiwania informacji.

Pomysł na wnętrze, Dział polegający na cotygodniowym poście poświęconym apartamentom i ich urządzeniu. Post miałby jeden, przewodni temat, załóżmy roślinność, więc delikwent wybrany na posadę redaktorka miałby za zadanie ukazać trzy pomysły na wnętrze z użyciem roślinności.
przykładowy pokój w apartamencie

Na czerwono zaznaczyłam to, co trzeba koniecznie umieścić w zgłoszeniu. Szukamy autorów pomysłowych, pracowitych i sumiennych. Koniczne jest oczywiście posiadanie wystarczającej ilości czasu i poprawna pisownia! Możesz się krótko przedstawić, ewentualnie podać swoje dane kontaktowe (nick, GG, e-mail), ale nie zapomnij o wyborze swojej posady i uzasadnieniu, dlaczego wybór padł właśnie na nią. Mile widziane próbki umiejętności, typu blogi na których pisałeś/piszesz.

Ilość miejsc jest nieograniczona, 
zgłoszenia przyjmujmy tylko POD TYM POSTEM, 
nie ma konkretnego terminu podania wyników.

Życzymy wszystkim powodzenia!

33 komentarze:

  1. Bym się zgłosiła, ale brak działu, który mnie interesuje :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz jakiś konkretny w głowie? Możesz podrzucić propozycję, a nuż się przyda :D

      Usuń
  2. Gorąco zapraszam do wzięcia udziału i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się zgłaszam do działu "Historia sklepów". Mój nick: fifi12fifi, level 42. Mam 16lat, na stardoll jestem od czerwca 2013r. (na tym koncie) miałam kilka poprzednich, więc chyba 2010r. zaczęłam grać. Moja interpunkcja i ortografia.. hm. Zdażają mi się błędy. Nwm. co mam jeszcze napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zdażają" i już odpadasz :P

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam xd to było tak specjalnie ;p

      Usuń
    3. ta cała wypowiedź w ogóle nie brzmi XD

      Usuń
    4. Czepiacie się ;p mam napisać jeszcze raz tylko "ładniej"? no proszę:
      Hej, jestem Ada i mam 16 lat. Na stardoll ukrywam się pod nickiem fifi12fifi i posiadam 43 poziom, a moje aktualne konto zostało założone w czerwcu 20013r. Miałam już kilka wcześniejszych kont, dlatego myślę że moja stardollowa przygoda zaczęła się około 2010 roku. Dział który mnie interesuje to "Historia sklepów". Mam wysłać przykładowy post, lub ten który jako pierwszy ukazałby się na blogu gdybym dostała szansę pisania?

      Usuń
    5. Nie chcę wyjść na staruszkę z kijem w rzyciach, ale jeśli chce się dostać pracę, to najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Przywiązywanie uwagi do starannego i estetycznego zgłoszenia stanowi też o szacunku do przyszłego pracodawcy (w tym wypadku naszego bloga). Czy do pisania artykułów tez byś podchodziła w ten sposób?

      (dobra, grammar nazi wraca do liczenia całek, uh)

      Usuń
    6. Pracę? Pracodawca? Przecież to tylko blog o grze. Nie piszę podania o pracę w Ameryce, Warszawie czy gdzieś w Ktakowie. Do postów oczywiście podchodziłabym inaczej, ale nie musicie mnie przyjmować skoro nie sprostałam waszym wymaganią. Dołączyć CV? Może jeszcze list motywacyjny?

      Usuń
    7. Eh, spokojnie dziewczyny. Moim zdaniem ta dyskusja jest zupełnie zbędna :)

      Usuń
    8. Oczywiście "praca" to była przenośnia. Chciałam tylko zwrócić uwagę, że jeśli nie przyłożysz się do zgłoszenia, możesz zostać odrzucona mimo swego potencjału. Czy każda uwaga w internecie musi być automatycznie uznawana za obelgę?
      Dyskusja zbędna, wyślij którejś z nas próbny artykuł.

      Usuń
    9. Faktycznie dyskuja bez sensu. Artykuł wyśle na gg jednej z was dziś, albo jutro.

      Usuń
  4. Powodzenia :) Będzie ciężko, bo na sd niż demograficzny...

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, chciałabym w sumie, ale nie wiem, czy dałabym radę... i tak na prawdę sporo czasu zajmują mi te posty, co dodaję na queens np :p muszę to jeszcze przemyśleć, na razie nic nie wykluczam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dzięki za informację! *ma cichą nadzieję na pozytywne rozpatrzenie sprawy* :D

      Usuń
    2. ej a moge wysłać zgloszenie na gg, czy coś? bo jakby to przeszło, to bym dała to jako pierwszy post :D

      Usuń
    3. Jasne, wysyłaj. Znajdziesz je w zakładce reklam :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się. Mam na imię Julka, mam 15 lat. Na stardoll posiadam nick Julka0239. Na tym koncie miałam dosyć długą przerwę, podczas której wchodziły na nie moje koleżanki. Ogółem na stardoll jestem od 2009 roku. Myślę, że najlepiej spisałabym się jako redaktorka od historii sklepów, ponieważ mam bardzo dobrą pamięć oraz potrafię wynajdywać w internecie różne informacje. Nie popełniam błędów ortograficznych. Mam dużo wolnego czasu na pisanie postów. Mogę wysłać próbny artykuł na GG :)
    Julka0239

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym się zgłosiła, ale niestety nie ma żadnego przeznaczonego dla mnie dzialu. Moze uda mi się coś wymyślić, to wtedy napiszę :)
    Modna...julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśliłam już :-) Może mogłabym zająć się takim działem, jak stylizacja z Hb?

      Usuń
    2. Jest już u nas na blogu taki dział, połączony z projektami SD:
      http://stardoll-wg-was.blogspot.com/search/label/sposoby%20na...

      Usuń
    3. Musialam nie zauwazyc, przepraszam.

      Usuń
    4. Nie masz za co przepraszać! Każdemu się zdarza, a to nie taki karygodny błąd, spokojnie. :D

      Usuń