13.01.2015

Must Have #40

W dzisiejszym zestawieniu wszystkie rzeczy kupimy za sm. Pojawią się też artykuły, które w Starplazie przeleżały już bardzo, ale to bardzo długo, a nie wszyscy o nich pamiętają. Zapraszam!

1) Rivet Denim Stilettos | Bonjour Bizou | 80 sm - Miałam w planach zakup tych sandałków od dłuższego czasu, ale jakoś zawsze zabrakło mi tych kilku sm. Buciki mają ładny kolor, krój i subtelne, krzyształowe/perłowe (ciężko stwierdzić) ozdóbki. Idealne do letnich stylizacji

2) Pyjamas Tee | It Girls | 45 sm - Ah, ta pamiętna bluzeczka. Mam ją w szafie od samego początku mojego pobytu na stardoll, czyli ponad 5 lat. Używałam jej przez pierwszy miesiąc gry, teraz robię to znowu. Największym minusem jest kokardka, która pewnie miała dodawać uroku- na szczęście łatwo zakryć ją jakimś naszyjnikiem, co ja właśnie zrobiłam w mojej stylizacji.

3) Beaded Party Clutch | Callie's Picks | 74 sm - Tę kopertówkę posiadam odkąd pojawiła się w sklepie Otto i naprawdę mogę Wam ją szczerze polecić. Torebeczka ta nie bez przyczyny cieszyła się popularnością w najnowszej dostawie CP- jest elegancka i inna niż wszystkie, a to za sprawą delikatnych cekinów.

4) Black MiniSkirt | It Girls | 27 sm - Kolejna rzecz z początków stardolla. Wpisałam w katalog czarne spódniczki za sm i oto moim oczom ukazał się ów ciuszek. Zauroczył mnie krój spódniczki, trochę w stylu kimono. Jeżeli jeszcze jej nie macie, to lećcie do starplazy, wrzućcie ją do koszyka i zacznijcie tworzyć stylizacje, jest świetna!

5) Glitter Belt | Wild Candy | 17 sm - Ciemnozielony pasek z ozdobnymi kamieniami. Myślałam, że przetrząsnęłam już cały sklep Wild Candy, a tu proszę, taka perełka i to w dodatku z taką niską ceną na metce. Ten kolor idealnie komponuje się z czernią i bielą i może zastąpić w naszym outficie całą biżuterię.


1) spodnie Chanel | bluzka Special Offer | kurtka Callie's Picks | sandałki BB | torebka It Girls | kapelusz Bratz
2) spodnie Voile | bluzka It Girls | torebka Valentino | kolia SLP | buty Nelly.com
3) spódniczka Zuhair Murad | bluzka It Girls | kolia LP | pasek Chanel | kopertówka Callie's Picks | buty the JetSet
4) sweter Nelly.com | spódniczka It Girls | buty D&G | torebka Valentino | naszyjniki Voile 
5) spodnie Dior | bluzka Voile | chanelka Decades | buty Special Offer | opaska Nelly.com | pasek Wild Candy

Jak Wam się podobał dzisiejszy artykuł? 
Która stylizacja jest Waszą faworytką?

9 komentarzy:

  1. Nie mam tylko bluzki i paska. Poszukam ich w najbliższym czasie w plazie :D
    Jeśli chodzi o stylizacje to najbardziej podoba mi się 2 (świetne kolory i połączenie wzorów) na równi z 4 (nie wierzę, że te kaloszki wyglądają tam tak dobrze!), na drugim miejscu stylizacja 3 - podoba mi się połączenie tej żółtej/musztardowej (?) bluzki z czarną resztą. 5 jest fajna, chociaż nie zaskoczyła mnie jakoś bardzo i nie wiem do końca, czy ten zielony pasek na pewno tam pasuje xd 1 byłaby super, ale postawiłbym na ciemne spodnie, jakiś top nie zlewający się z kolorem skóry i inną kopertówkę :p Ogółem, artykuł mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pierwszą i czwartą rzecz :) Stylizacje super, druga i trzecia świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko torebkę z CP . Za chwilę "lecę" po pasek z wild candy , Jest super , a ja w swojych stylizacjach uwielbiam wykorzystywać właśnie takie paski .
    Wszystkie stylizacje mają bardzo wyrównany poziom :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecia stylizacja mi się najbardziej podoba, choć równie dobra jest też druga i czwarta. Muszę dokupić kopertówkę, bluzkę i spódniczkę, szpilki i pasek już mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z must have posiadam jedynie sandałki i torebkę. Reszta rzeczy wcześniej jakoś mi się nie podobała i nie zwracałam na nie uwagi. Dzięki Twoim propozycją outfitów możliwe, że poszukam je w najbliższym czasie. Wszsytkie stylizacje są śliczne, ale najbardziej podoba mi się 2 i 4 :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana co do paska, ale resztę rzeczy z pewnością kupię. Na chwilę obecną posiadam tylko trójeczkę. Najbardziej spodobała mi się czwarta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń