15.01.2015

Poradnik makijażu

Do wykonania dzisiejszego makijażu potrzebujemy:

ołówek do brwi - Midnight Black Eyebrow Pencil
2x szminka - Lilac Purple Lipstick + Thistle Violet Lipstick
3x puder - Quest Blush Makeup Kit Rose + Grey Ghost Blush + Bronze Blush
3x cień do powiek - Poison Ivy Green Eyeshadow + Eyeshadow No1 + Limelight Shadow


KROK I


Na początek bierzemy ciemno zielony cień. Po wewnętrznej stronie 
nakładamy jedną warstwę, natomiast po zewnętrznej max 3.
----------------------------------

KROK II


Szary cień nakładamy mniej więcej na środek górnej powieki.
----------------------------------

KROK III


Fioletową szminką malujemy całe usta.
----------------------------------

KROK IV


Szminką o nieco jaśniejszym odcieniu malujemy środek ust, wraz z kącikami ust.
----------------------------------

KROK V


Miętowym cieniem poprawiamy poprzednie warstwy, jednak tym razem trochę niżej.
----------------------------------

KROK VI


Ołówkiem do brwi malujemy je tak, aby przy wewnętrznej stronie były ciemniejsze. 
Ja tym razem zrobiłam kreski w różne strony, co dało ciekawy efekt.
----------------------------------

KROK VII


Policzki naszej doll na początek malujemy różowym pudrem.
----------------------------------

KROK VIII


Białym pudrem poprawiamy warstwę poprzedniego, ale bardziej w wewnętrzną stronę.
----------------------------------

KROK IX


Na koniec brązowym pudrem poprawiamy tylko biały, aby policzki nie były zbyt jasne.
----------------------------------

EFEKT KOŃCOWY


Jak oceniacie ten makijaż?

9 komentarzy:

  1. Świetne są te odcienie w makijażu oka, tak świeżo jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się makijaż oczu, miętowy cień fajnie je rozświetlił. Nie jestem przekonana co do koloru ust, ale całość prezentuje się bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy i policzki piękne, czuję wiosnę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczy na tak, usta na tak ale osobno :) Razem jakoś mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się jakoś nie podoba, trochę zombiakowo XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze super , chociaż usta trochę mi nie pasują ;)
    Natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta i oczy jak z dwóch różnych obrazków, bo razem nie wygląda to najlepiej. Ale sam makijaż oczu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń