22.02.2014

Zapowiedź marcowych Hot Buys

Tak zapowiadają się marcowe Hot Buys. Mi osobiście przypadło parę rzeczy min.
torebka, top i kurteczka. Myślę, że "kolekcja" będzie udana, a ceny nie będą zawyżone.
Podoba Wam się coś?


Sukienka -  Hot Buys Carrie Dress/ Pretty'n Love/ W sklepach od 2 Marca
Cielista torebka - Hot Buys Carrie Hobo Bag/ RIO/ W sklepach od 5 Marca
Szpilki z odkrytymi palcami - Hot Buys Jewel Sandals/ It Girls/ W sklepach od 8 Marca
Kurtka - Hot Buys Chrissie Jacket/ It Girls/ W sklepach od 24 Marca
Top - Hot Buys Crown Jewel Top/ RIO/ W sklepach od 14 Marca
Spódniczka - Hot Buys Miami Sunset Skirt/ RIO/ W sklepach od 18 Marca
Biało-czarna torebka - Hot Buys Cheetah Tote/ RIO / W sklepach od 22 Marca 
Szpilki - Hot Buys Cheetah Stiletos/ RIO/ W sklepach od 27 Marca
Naszyjnik - Hot Buys Seeing Eye Choker/ Epiphany/ W sklepach od 31 Marca
Kolczyki - Hot Buys Ear Cuff/ Epipahany/ W sklepach od 11 Marca

22 komentarze:

  1. Zaciekawiła mnie spódniczka w palmy ;)
    Czekam.

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mnie nie zachwyciło, poczekam aż wejdą do sp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobały mi się tylko sandałki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica warta uwagi jedynie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem bardzo zadowolona, kupię kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze, trochę pospieszyli się z tą opalenizną i palmami. Jeszcze wiosna się na dobre nie zaczęła! Ubrania lepsze niż poprzednie, ale szału nie ma. Spódniczka chyba najlepsza, zobaczymy jakie będą ceny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie spódnica nie zachwyca. Ale poczekamy, zobaczymy...
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobała mi się beżowa sukienka, top i różowa kurteczka. Pewnie kupię, jak dojdą do sklepów :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest pare fajnych rzeczy np. buty obok w jasnych kolorach ;P

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka nawet mi się podoba zastanowię się nad jej zakupem jeśli chodzi o resztę to nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się szczerze nic nie podoba.. :o

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  12. okropne, już dawno nie było takich brzydkich

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, co za okropna dollka :O Chyba nic nie kupię, może tylko kurteczkę, zależy od ceny.
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubrania nie zbyt mi się podobają. Najbardziej przypadła mi do gustu kurteczka oraz bluzka. Powiem szczerze, że zdziwiły mnie te palmy w oddali. Doll również nie zachwyca swym wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  15. tak na obrazku to nic mnie specjalnie nie zainteresowało, ale może jak będą wchodzić i da się już je przymierzyć zmienię zdanie i coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  16. Od kiedy sandals to szpilki?
    Mnie zainteresowała cielista sukienka, która na pewno będzie kosztowała ponad 20sd, kurteczka i torba z wężowym printem.

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno kupie spudnice i jestem jeszcze ciekawa co do topu, ale to sie jeszcze okarze
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się rzeczy. Chciałabym mieć top i torebkę. Mam nadzieje, że ceny będą przystępne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica mi się podoba

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń