8.02.2014

Konkurs etapowy - Gladiatorki Stylu: informacje


PIERWSZE ZADANIE DLA UCZESTNIKÓW NASZEGO KONKURSU
Zostaliście podzieleni na pięć grup tematycznych, w każdej grupiedwie pary. Walki gladiatorek będą toczyły się między jedną, a drugą parą z danej grupy. Para, która zdobędzie najmniej głosów w ankiecie stanie do dogrywki. W dogrywce pojedynek stoczą osoby, które wcześniej należały do przegranej pary. Uczestnik z większą ilością głosów dołączy do kolejnego etapu.

PRZYKŁAD

LISTA UCZESTNIKÓW, TERMINY BITEW, TEMATYKA

KRATA (11.02)
Diana.Miss2 i -Sweet-Girl-22 vs Jarus55 i kesha077

ZWIERZĘCE WZORY (13.02)
doda000 i nivea11 vs kinkietkinkiet i oliwcia_paris

SPORTY CHIC (15.02)
-carolla- i dominikadomcia vs GeminiRei i MissYesebell

SKÓRA (17.02)
888kamila i landyglamour11 vs yukimi i Magdusia500

JEANS (19.02)
ManiakPupili i MeLolitka vs .kof i Szu_szu

ZASADY
Zgłoszenia pod tym postem wysyła tylko PIERWSZA GRUPA (11.02), macie czas do 11.02, godz. 24.00. Prace muszą być podpisane i zalinkowane, jedyna dozwolona obróbka to "proste nogi". Pozostałe grupy mogą już tworzyć stylizacje z tym, że post na ich zgłoszenie będzie oddzielny. Wszystko działa na tej samej zasadzie (każda grupa musi oddać zgłoszenia dzień przed walką, np. druga - 12.02). Jeżeli macie jakieś niejasności możecie pytać nas o wszystko pod tym postem.
S.W.W & Caramel Stardoll

44 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa i rzecz jasna życzę powodzenia .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam na caramel, pogratulować doboru osób :)
    Coś mi się nie zgadza, 1 grupa ma swoją bitwę 11.02, a mogą zgłaszać swoje prace do 24:00 tego dnia? Chyba chodziło o 10.02, ale nie wiem, bo dokładnie tego nie rozumiem.

    Zacznę już coś robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mają do 11 do 24:00, to nie jest błąd. Ustaliłyśmy tak, ponieważ są pierwsi i mają mniej czasu, zapewne prace wpłyną wcześniej i jeszcze 11 zdążymy dodać tę walkę :)

      Usuń
    2. Aha, rozumiem.
      Pf, stylizacja mnie będzie kosztowała 69 sd, stardoll jakiś przebiegły ostatnimi czasy bywa.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hehehehehehe, ja też, hehehehe :o

      Usuń
    2. Patrycja, lepiej stwórz coś dobrego, bo znając mnie pewnie zawalę sprawę xD

      Usuń
    3. Boże, dopiero teraz zauważyłam, że walczymy przeciwko Tobie i Jaśminie. :o
      Oj tam, damy radę!

      Usuń
  4. Powodzenia, czekamy na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :P Akurat w ostatniej grupie jestem ;P

    szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  6. SPORTY CHIC? ♥♥♥♥♥♥♥uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ostro ^^ Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że mi się nie uda xd
    Powodzenia : )
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, zapowiada się ciekawie. ;)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  10. A jeśli zdarzyłaby się taka sytuacja, że jedna osoba z grupy nie wyśle pracy?

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia ;) już nie mogę doczekać się pierwszych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. jakiego rozmiaru mają być prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obojętnie. Tak tradycyjnie - powiększenie od 125% do 150% bądź full screen w apartamencie.
      Oby była dobrze widoczna cała stylizacja :)

      Usuń
  13. Nie zgłosiłyśmy sie, bo najzwyczajniej nie zdążyłyśmy :)
    Pomysł fajny, ale gladiatorzy walczyli przeciw sobie raczej w pojedynke xD
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dopiero rozgrzewka kochane, później będzie prawdziwa walka :>

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  14. Nieźle :D Życzę wszystkim powodzenia i żeby stylizacje były jak najlepsze! :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  15. O super! Powodzenia wszystkim życzę! Magdusia i yukimi to bardzo mocna grupa :O Tak samo doda000 i nivea11. To będzie dobra zabawa, o ile długo w niej potrzymam XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy mogłabym oddać stylizację już teraz? 17 lutego wyjeżdżam (mam ferie) na 10 dni. W domu mam dostęp do komputera, a tam gdzie wyjeżdżę będę mieć tylko tablet i raczej nie będę mogła zrobić stylizacji i oddać. Mam nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    http://pl.tinypic.com/r/2pr8jur/8

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  18. http://imageshack.com/a/img542/1547/3gk6.png

    kesha077

    OdpowiedzUsuń
  19. http://bankfotek.pl/image/1668189

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  20. I zgłasza się ostatnia osoba z ostatnią stylizacją z pierwszej grupy! :D

    http://bankfotek.pl/image/1668255.jpeg

    Do tematu wykorzystałem sukienkę w kratkę :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń