25.02.2014

Must Have #19 - Biel


1) Skinny Colidge Jeans | Denim & Supply Ralph Lauren | 17 sd - Klasyczne białe rurki ze świetnym cieniowaniem. Są rzeczą uniwersalną i choć cena nie rozpieszcza, to serca zdobywają jakością wykonania.

2) White Rigotta Heels | Decades | 5 sd - Białe szpilki na małej platformie z ciekawym paskiem przechodzącym wzdłuż stopy. Są praktyczne i po prostu ładne.

3) Pastel Ankle Socks | Killah | 6 sd - Skarpetki w stylizacjach mają swoich zwolenników i przeciwników. Jeśli należysz do pierwszej grupy, polecam zakup tych- najlepsza para dostępna w starplazie.

4) Fancy Picnic Bag | Decades | 54 sm - Biała torba do ręki, idealna do miejskich stylizacji. Dostępna w sm, więc aż żal jej nie kupić.

5) Jump Around Crop Top | Wild Candy | 70 sm - Na koniec chyba najlepszy top z tego sklepu. Ma ciekawy print, przy dobrym doborze dodatków będzie pasował do każdej stylizacji.

1) bluzka Voile | narzutka Vivienne Tam | spodnie Denim & Supply | torebka Callie's Picks | okulary Riviera | łańcuch PPQ | fascynator Perfect Day | buty Riviera

2) sukienka SLP Tribute + B.Bizou + RIO | pasek Callie's Picks | buty Decades | torebka B.Bizou

3) spódnica B.Bizou | sweter Nelly.com | czapka Original Future | pasek Apres Ski | torba SLP | bransoletka LE | skarpetki Killah | buty Diesel

4) spódniczka Mark Fast | top Wild Candy | narzutka B.Bizou + Fallen Angel | pasek DKNY | torebka Decades | buty B.Bizou | opaska DKNY

5) bluza Original Future | leginsy Fallen Angel | torba Decades | beanie Nelly.com | łańcuch LE | bransoletka Wild Candy | buty Nelly.com

Podoba Wam się lekko zmieniona forma graficzna posta?
 Co myślicie o artykule i stylizacjach?

26 komentarzy:

  1. Mam tylko top. Podoba mi sie 1 i 4 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nic nie posiadam, ale kupie rzeczy za SM. Wszystkie stylizacje, no może oprócz 3, są ciekawe i ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię skarpetki. Ciekawe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo szukałam odpowiednich białych rurek i dzięki tobie znalazłam! :) Nie mam pojęcia jak mogłam je przeoczyć. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej się z tobą zgadzam. Mam rurki i buty, jeszcze dzisiaj kupię skarpetki. Stylizacje są bardzo ładne, trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest po prostu cudownie, forma graficzna jak i stylizacje bardzo mi się podobają.
    Oby tak dalej, widać, że rozwijasz się w sferze graficzno-blogowo-stylizacyjnej! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super!!! najbardziej mi się podoba ostatnia stylizacja a grafika jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że jest kilka lepszych rzeczy w tym kolorze, ale stylizacje zrobiłaś świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje :) Ja chce taka narzutke ze stylizacji 1 ~! xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne stylki.Najlepsza 1 i 2.

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylki!Mimo że lubię kolor biały,to nie mam za dużo rzeczy w szafie w tym kolorku.Napewno kupię top:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam "Must Have". Ten dział jest bardzo przydatny. Na pewno skorzystam z niego ; )
    Stylizacje ładne. Najbardziej podoba mi się pierwsza i czwarta. Najmniej druga : (
    pozdro, AgnesMagnes99 :" )

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne stylizacje, a najlepsza czwarta! Mam kilka rzeczy i jestem bardzo zadowolona :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  14. 1, 2, 3 stylizacje są piękne <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje! <3

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne stylizacje, najlepsza chyba 1, ostatnia najmniej mi przypadła do gustu C:

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 i 4... ♥
    Dobry wybór, ciekawy wygląd posta. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  18. PIERWSZA NAJLEPSZA. ♥
    Marysia...xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam nic z tych rzeczy ale chyba kupię rzeczy za sm jeśli chodzi o stylizacje to najładniejsze: 3,4,5 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tylko buty, z których jestem zadowolona. Stylizacje po prostu świetne, cuda :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tylko top i jestem z niego zadowolona
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię biel ,co do stylizacji to pierwsza jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń