19.02.2014

Konkurs etapowy - Gladiatorki Stylu: grupa IV


W poniższej ankiecie zadecydujecie, która para zrobiła lepsze stylizacje i jednocześnie 
awansuje do kolejnych etapów. Przypominam, że ich tematyką była SKÓRA.

UWAGA: Prosimy, aby grupa V (ManiakPupili, MeLolitka, .kof i Szu_szu) dodała swoje
zgłoszenia do następnego etapu pod TYM POSTEM w jak najkrótszym terminie - od tego 
będzie zależał termin Waszej walki. Prace muszą być podpisane zalinkowane, jedyna 
dozwolona obróbka to "proste nogi".


37 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. w obu szału nie ma ale głosuje na 2

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  3. Yukimi i Magdusia zrobiły genialne stylki. Głos na grupę po prawej :)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja medoll taki krasnolud ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar ustawiłam identyczny całej czwórce, jest tylko jedna przyczyna - zostawiłaś za dużo białego pola po tzw. "obramowaniu" lalki i w efekcie stała się mniejsza niż pozostałe, a przy powiększeniu typu "bardzo duże" obraz się rozmazywał. Taka rada na przyszłość :)

      Usuń
    2. Miałam to samo, tylko moja dollka była gigantem ;p

      Usuń
  5. Zagłosowałam na 1 grupę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://i.imgur.com/s86Rsbj.png

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś żadna mnie nie powaliła.
    Ewentualnie 2 w gr. I i 1 w gr. II.
    Nie zagłosuję na nikogo. ;)
    Powodzenia!

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  8. dodam jutro około godziny 18, kiedy skończę lekcje, żeby nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już zagłosowałam. Nie zdradzę na kogo, gdyż nie chcę robić komuś przykrości:) Wszystkie dziewczyny poradziły sobie dobrze, ale ktoś musi wygrać, więc tutaj się już czepiam wszystkiego. ( jeżeli chodzi o głosy )

    OdpowiedzUsuń
  10. zagłosowałam na pierwszą grupę, chociaż stylizacja kamili nie powala

    OdpowiedzUsuń
  11. Gołym okiem widać:) Druga para jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwójeczka to dobry komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się stylizacja Kamili i Yukimi. Głos na 1 grupę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na 2 grupę, świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie druga para, dziewczyny są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  16. również oddałam głoś na drugą parę

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam sie
    http://www.bankfotek.pl/image/1673967
    .kof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.bankfotek.pl/image/1673971
      nie zauważylam jednej rzeczy więc poprawiłam
      Proszę uwzglednic tą prace, a nie powyższa, dziekuje bardzo.
      ps nie kasuje tamtej, żeby nie bylo ze zmianiam nagle

      Usuń
  18. Głosuję na drugą parę c;
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zagłosowałam na drugą parę, ponieważ wg mnie wykonała lepsze stylizacje c;

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  20. W drugiej parze widać stylistyczną łączność, jest bardzo spójne wystylizowanie. To na nich głosuję c"

    OdpowiedzUsuń
  21. http://bankfotek.pl/view/1674182

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  22. Yukimi fajnie, ale Magda nie zaszalała.
    Para numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój głos na 2!
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń