18.02.2014

Must Have #18

 
1) Studded Bracelets, Callie's Picks, 5 sd - Bardzo dobrze wykonane czarne bransoletki ze złotymi ćwiekami. Warto je mieć pod ręką, gdy tworzymy miejskie stylizacje.

2) Laptop Case, Mr., 57 sm - Kopertówka / futerał na laptopa, który większość pewnie zna. Łatwy do użycia, tani i minimalistyczny.

3) Cozy Home Sweater, It Girls, 11 sd - Luźny, popularny szarawy sweter z It Girls. Można dołożyć do niego kołnierzyk z koszuli i już mamy zaczyn eleganckiego setu.

4) Chic Sweatpants, It Girls, 74 sm - Dresowe, granatowe spodnie w kremowe paski są moim zdaniem niezbędnym ekwipunkiem w naszej szafie. Luźne, ale również eleganckie.

5) Black Vamished Shoes, Apres Ski, 7 sd - Proste, czarne szpilki z jakże sportowego sklepu. Taki klasyk zawsze warto mieć w swojej szafie!

 

 1) sweter- MR | spodnie - It Girls | naszyjnik - Riviera | torba - LE | buty - Tingeling | pierścionek - Epiphany

2) czapka - Archive | naszyjniki - FA, Royalty | sweter - It Girls | torebka - Chanel | pierścionki - Chanel | spodnie - LE | buty - Basics

3) kurtka - Fallen Angel | sukienka - SL Tribute | pasek - Mark Fast | torba - LE | bransoletki - Callie's Picks | okulary - Nelly | szpilki - SL Tribute

4) bluzka - LE | sukienka - Wild Candy | pierścionek - Chanel | torebka - Chanel | bransoletka - FA | szpilki - Apres Ski

5) koszula - Miss Sixty | suknia - Nelly | Bransoletki - noname | kopertówka - Mr. | szpilki - Nelly | kapelusz - Decades | paski - Wild Candy | pierścionek - Epiphany

Jak Wam podoba się artykuł i stylizacje?

25 komentarzy:

  1. bransoletki są nie dostępne, a z tych rzeczy nie mam tylko spodni (które raczej eleganckie nie są)
    co do stylizacji to czwarta najlepsza, trzecia i ostatnia są ble
    ps: rozciągnięty sweter do eleganckiej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 dni je kupowałam, były - teraz nie ma, racja / wybaczcie!
      czwarta moim zdaniem jest tragiczna, uwielbiam tę grę gustów

      Usuń
  2. Masz rację.Warto to mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje! :D

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam większość rzeczy, a przed chwilką dokupiłam futerał na laptopa z Mr. i jestem zadowolona :) Stylizacje ładne, ale nie wszystkie przypadły mi do gustu.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wszystko oprócz butów .Podoba mi się pierwsza i trzecia stylizacja , reszta niespecjalnie przypadła mi do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje sa ładne. Dzieki ,ze przypomniałaś mi o swetrze xd

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się 1 i 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się stylizacja nr 1,3,5

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wszystko prócz - wg mnie - nieładnych spodni i szpilek.
    Stylizacje miałaś już lepsze. :x

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam wszystko i wszystkie rzeczy leżą bezczynnie w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Artykuł udany. Zgadzam się z tobą, gdyż te rzeczy nie są drogie, a ładne. Stylizacje również mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam sweter i spodnie. Z reszty może, jeśli nie zapomnę, dokupie torbe. Z tych stylizacji najlepiej wygląda 4.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam torbe, sweter i spodnie. Stylizacje nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wybrane rzeczy, stylizacje również niezłe, szczególnie druga. Nie podoba mo się tylko ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wybór ubrań i stylizacje jak zawsze świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 i 3 stylizacja mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wszystko oprócz spodni, trzecie stylka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kopertówkę i sweter ;) I o mamusi te szpilki są genialne *.*
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z wybranymi przez ciebie rzeczami mam kopertówkę i zastanawiam się nad zakupek swetra jeśli chodzi o stylizacje to najładniejsze 3,4,5 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kupić tą torebke i te spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej przypadły mi do gustu 2 i 4 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  22. Artykuł ciekawy. Najlepsza 2 i 4 stylizacja C:
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  23. z pokazanych rzeczy nie mam spodni ,może nawet zdecyduję się je kupić, bo stylizacje z nimi są całkiem udane

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaraz idę po sweterek bo szukałam i nie mogłam znaleźć

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń