11.02.2014

Must Have #17


1) Deep Blue Pants | Original Future | 8 sd - Spodnie o długości 7/8 w intensywnym, kobaltowym kolorze. Sprawdzą się w każdej stylizacji; i tej eleganckiej, i tej na luzie.

2) Silver Crop Tank | Velvet Orchid | 130 sm - Szary top z ciekawymi wycięciami. Nie ma co go za bardzo opisywać, po prostu trzeba go kupić. Oprócz tego, możemy nabyć go za sm. 

3) Snow White Heels | Callie's Picks | 12 sd - Kolejna ofiara CP, mówię oczywiście o świetnych szpilkach z cekinowymi paskami. Cena może nie rozpieszcza, ale i tak myślę, że warto je kupić.

4) Stacy Cap | No Name | 20 sm - Na pozór skromny, biały...daszek. Ma zwolenników i przeciwników. Ja uważam, że pasuje do wielu stylizacji, a do tego jest tani, no i po prostu świetny!

5) Martie Clutch | Nelly.com | 5 sd - Na koniec cudowna kopertówka. Ma ładne klamry, ciekawy fason i połysk. Torebek nigdy zbyt wiele, a ta jest wyjątkowo urodziwa.



1) koszula Folk | spodnie Original Future | blazer Fallen Angel | kolia Nelly.com | pasek Wild Candy | kopertówka It Girls | buty LE | kapelusz B.Bizou + Decades

2) spódniczka B.Bizou | top Velvet Orchid | torebka SLP | bransoletka LE | łańcuchy Rio | buty Decades

3) płaszcz Special Offer | sukienka B.Bizou | okulary Archive | koczek Nelly.com | perły Fallen Angel | buty Callie's Picks | torebka Decades

4) sukienka ELLE | płaszcz Film Theory | daszek No Name | torebka Callie's Picks | bransoletka LE | buty Nelly.com

5) koszula Denim & Supply | blazer WOTW | spódnica Basics | torebka Nelly.com | kapelusz Riviera | pasek Pretty n'Love | buty Jordache


Podobał Wam się artykuł i stylizacje? 

26 komentarzy:

  1. Druga spódnica to wycięta w programie sukienka HB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, znam stardolla na pamieć ;__;

      Usuń
    2. Ciekawie wymyśliłaś, spódniczka po obróbce jest śliczna, więc szkoda, że nie ma takiej na stardoll xd

      Szu_szu

      Usuń
  2. Artykuł świetny :) Podoba mi się 1 i 4 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylka najlepsza ;p Muszę kupić buty
    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Must Have :) Stylizacje świetne, 1 i 2 boskie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tylko torbe. Fajne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie 3 najlepsza, w kolejności to 3/1/5/2/4 - 4 nie przypadła mi do gustu :( Mam tylko daszek, nie wiem czy może nie dokupię butów.

    OdpowiedzUsuń
  7. z tych propozycji podobają mi się spodnie i kopertówka

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie rzeczy mam i lubię, szczególnie czapkę i buty :) stylizacje ładne, z resztą jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Myślałam, że ten daszek jest niedostępny na sd. Nie mam nic oprócz tego. Najbardziej podoba mi się 3 stylka ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic z tych rzeczy nie mam, ale kupie rzeczy za SM. Stylizacje są ładne, najbardziej podoba mi się 2 i 5.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrane prze Ciebie artykuły to rzeczywiście MH , ze stylizacji najbardziej podobają mi się numer 3 i 1 .

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z wyborem rzeczy niestety nic z tego nie posiadam, stylizacje przepiękne ale najbardziej podoba mi się 1 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze 2 i 4 a co do rzeczy to sie zgodze ;P

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne rzeczy, zrobiłaś z nimi świetne stylizacje. Najbardziej spodobała mi się pierwsza i czwarta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz z 4 stylizacji nie jest z Other World tylko z Film Theory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o tak to jest, jak się pisze wszystko z pamięci. Dzięki, poprawione już.

      Usuń
  16. Najbardziej podobają mi się stylizacje 3 i 1
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne stylizacje, już mam w szafie niektóre ciuszki :3

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje :) Mam torebkę, ale myślę o tej bluzce za sm... ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 Stylizacja jest śliczna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń