21.02.2014

Co warto kupić?: PPQ

Wczorajsza kolekcja PPQ nie należy do najlepszych w historii tego sklepu, ale na pewno do jednych z najtańszych. Ceny ubrań wahają się od 7 sd do 26 sd, warto też dodać, że rzeczy są inspirowane realną kolekcją AW'13. Największą perełką kolekcji jest złoty naszyjnik, który kosztuje jedynie 7 sd, przy czym został starannie wykonany. Do moich faworytów należą też musztardowa kurtka i różowa sukienka z wcięciem. Mają ładne kolory i chyba nikt nie powinien mieć problemu z ich wykorzystaniem. Czarną sukienkę z zieloną górą kupiłam z zamiarem wykorzystania ładnego dołu. Sklep jest dość ubogi w dodatki - mamy do wyboru jedynie trzy pary butów i tyle samo torebek. Buty mają źle wykonany obcas, przez co dużo tracą na wyglądzie. Torebki niczym się nie wyróżniają, podobne były chyba w każdej poprzedniej kolekcji.
od lewej: torba - 15 sd, sukienka - 22 sd, kurtka - 18 sd, sukienka - 24 sd, naszyjnik - 7 sd, buty 12 sd, 10 sd
1. sukienka - PPQ, naszyjnik - Lavin Paris, bransoletka - Dior, stanik - basics+ It Girls, torebka - DVF, obcasy - Red Carpet
2. chusta - Evil Panda_Fallen Angel, kurtka - PPQ, spódnica - Evil Panda, torba - Lavin Paris, buty - Limited Edition
3. sweter - It girls, spodnie - archive, chusta - Mr., okulary - Riviera, torba - PPQ, obcasy - Chanel

A Wam jak się podoba kolekcja? Co kupiliście? :)

22 komentarze:

  1. Kolekcja niezbyt przypadła mi do gustu, na razie nic nie kupiłam ;)
    Świetne stylizacje! Najbardziej podoba mi się ta po prawej.

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inne plany, ale druga stylizacja mistrzowska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem kolekcja nie należy do udanych. Kupiłam tylko czarną torebkę, która jest pokazana wyżej. A tak strzeże to stylizacje nie powalają;/ Zawiodłam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie kupiłam jedynie czarną torbę i łańcuch, czyli najpraktyczniejsze rzeczy. Może kupię coś jeszcze. Ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mi się, nie podoba, nic nie kupię. Druga stylizacja jest śliczna. *.*

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłabym czarne buty.Ale reszta do wymiany.Świetne stylki.
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i 3 stylizacje są fajne. Ale nic nie kupilam bo mi sie kolekcja nie podoba

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się II stylizacja :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja średnio mi się spodobała, ale kupiłam dwie sukienki. Stylizacja są bardzo ładne. Druga jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię kilka rzeczy. Stylizacje mi się podobają, jednak najbardziej ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje ładne, ale co do kolekcji, to nieszczególnie mi się podoba. Nie kupiłam nic i raczej nie zamierzam.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  12. na razie nic, ale skłaniam się ku żółtej bluzie, chociaż początkowo planowałam kupić niebieski płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupiłam na razie nic, no i pewnie nie kupię. Z pokazanych przez ciebie rzeczy nie podoba mi się kurteczka, ale muszę przyznać, że zrobiłaś z nią cudną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja mi sie nie podoba, ale stylizacje jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostawa mu też nie przypadła do gustu, nie kupiłam nic i nie zamierzam chociaż stylki są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja niezła, ale ubrania które wybrałaś jakoś nie są najlepszymi (no, może torba ujdzie). Stylizacje też nie powalają, miałaś lepsze :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam tylko naszyjnik
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  18. Na razie nic nie kupiłam. Stylizacje udane - zwłaszcza 2 i 3.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic jak na razie nie kupiłam. Śliczne stylizacje ^.^
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 stylizacja jest całkiem, całkiem ;) ale tak ogólnie to jeszcze nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń